18 września

Negative Space Manicure

 
Dziś chciałabym Wam pokazać manicure hybrydowy, który powstał z połączenia dwóch technik: Stampingu oraz Negative Space. Dodatkowo, na dwa paznokcie postanowiłam dodać pyłek Crystal Mirror od Nails Company.
 
    
Do wykonania manicure'u użyłam następujących produktów: 
- lakiery hybrydowe Nails Company Gelique Soak Off (kolory: Light Beige, Royal Blue) 
- pyłek Nails Company Crystal Mirror 
 - baza Nails Company Repair Base 
- top Nails Company Flash Shine UV Protect 
- płytka do stempli no-name o numerze XYJ13
- Color Club Kaleidoscope - Bright Night 
- Colour Alike B. Loves Plates - B. an Ice Coffee 
  
Dwa ostatnie lakiery to lakiery, którymi stemplowałam.

Teraz czas na kilka słów na temat produktów od Nails Company, które wykorzystałam do stworzenia dzisiejszego manicure'u. 
   
    
Nails Company Crystal Mirror to pyłek, który nadaje lakierom hybrydowym efekt mieniącej się folii. Produkt spełnia swoje zadanie, jest bardzo drobno zmielony, przez co na paznokciu pyłek tworzy jednolitą taflę. Myślałam, że będą rzucać się w oczy drobinki brokatu, tymczasem nie są one widoczne na paznokciach. Jedynym minusem jest stosunek ceny do ilości pyłku (29zł za 0,5g), lecz na pocieszenie dodam, że pyłek jest bardzo wydajny i powinien starczyć na długo. :) Można go kupić TUTAJ


    
 Gelique to seria lakierów hybrydowych od Nails Company. 
  
Light Beige to nudziak o lekko różowych tonach. Jest bardzo jasny, idealnie sprawdzi się na dłoniach o jaśniejszej karnacji. Kolor bardzo mi się podoba, jednak nie polubiłam się z nim. Lakier ma słabe krycie - musiałam nałożyć cztery warstwy, żeby nie było widać żadnych prześwitów i smug. Lakier dostępny jest TUTAJ w cenie 29,90zł za 6ml. 
   
Z lakieru Royal Blue jestem zdecydowanie bardziej zadowolona, niż z lakieru nude, o którym pisałam wyżej. Lakier kryje po nałożeniu dwóch cienkich warstw (gdzie nie gdzie musiałam dołożyć trzecią). Ten lakier jest rzadki, choć jest nieco gęściejszy od swojego nude kolegi. W tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń. Lakier dostępny jest TUTAJ w cenie 29,90zł za 6ml. 
  
Oba lakiery dobrze się odmaczają w acetonie i były w idealnym stanie przez 2,5 tygodnia. Po tym czasie postanowiłam zmienić manicure, ze względu na duży odrost. 
  
Co sądzicie o moim zdobieniu? Macie w swojej kolekcji produkty firmy Nails Company?

9 komentarzy:

  1. fajny efekt, najbardziej podoba mi się perłowy pazurek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Który paznokieć podoba Ci się bardziej: środkowy czy serdeczny? Bo na obu użyłam efekt lustra. :)

      Usuń
  2. Szkoda, że nudziak tak średnio kryje :/ Negative bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie razem wyglądają te pazurki. Jednak jak pisałyśmy o ich kryciu to jakoś się negatywnie nastawiłam do nich. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo lakiery fajne, tylko ten nudziak słabo kryje. :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger