20 września

Essence Paper Print

    
Jakiś czas temu Essence posiadało w swojej szafie akcesoria do gazetowego manicure'u: bazę oraz kilka wariantów papieru ze wzorami. Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat tych dwóch produktów. 
   
Jestem posiadaczką bazy Essence Paper Print oraz "gazety" Essence Paper Print nr 03 - Love Letters, która zawiera 6 różnych wzorów. Aplikacja tego wynalazku polega na pomalowaniu paznokci jasnym lakierem bazowym. W międzyczasie musimy wyciąć kilka małych kawałków z arkusza, podobnej wielkości do naszych paznokci. Następnie należy na wyschnięty lakier nałożyć bazę Essence Paper Print, przyłożyć wycięty fragment nadrukiem do paznokcia i dociskać go 15 sekund. Po tym czasie można zdjąć papierek i zabezpieczyć manicure top coatem.

        
Jakie są moje odczucia na ten temat? Nie wiem, czy trafiłam na wadliwy egzemplarz, czy mam dwie lewe ręce, ale mimo zastosowania się do instrukcji, nie udało mi się odbić wzoru na paznokciach, mimo wielu prób. Pomyślałam, że może ta baza odparowała i postanowiłam spróbować jeszcze raz zrobić wszystko od nowa, ale zamiast bazy użyć alkoholu. Tym razem także nie uzyskałam oczekiwanego efektu końcowego. 
  
Moim zdaniem, produkty nie są warte zakupu. Aktualnie Essence nie ma ich już chyba w ofercie, więc wiele nie tracicie. :P Nie pamiętam, ile kosztował każdy z tych produktów, ale chyba nie były droższe, niż 6-8zł. 
  
Miałyście kiedyś do czynienia z produktami z serii Essence Paper Print? Jakie są Wasze odczucia na ich temat?

Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

11 komentarzy:

  1. Raz robiłam tego typu mani; użyłam zwykłej gazety i wyszło bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z gazety też kiedyś wyszło, a z tego zestawu nie potrafiłam niczego wyczarować. :/

      Usuń
  2. Niego uzywalam tegorocznej i nigdy tez nie mialam takiego mani w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami te drogeryjne marki chcą zrobić jakiś hit, a wychodzi kit :d Dobrze, że są blogi i można przeczytać opinie na ich temat bez kupowania i wyrzucania pieniędzy w błoto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten sam zestaw, ale to był totalny niewypał, w ogóle nie byłam w stanie odbić wzorków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem jedyna. :P Wydaje mi się, że te produkty są po prostu niedopracowane. :(

      Usuń
  5. Mi nigdy się nie udało zrobić takiego wzorku z gazety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening czyni mistrza, na pewno za którymś razem w końcu się uda!

      Usuń
  6. ja też chyba bym tego nie ogarnęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej obstawiam, że coś z tymi produktami jest nie tak, niż z moim nieogarnięciem, ale kto wie. :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger