18 maja

BornPrettyStore Zestaw pastelowych brokatów

   
Długo odwlekałam testy tych brokatów, nie wiedziałam jak je wykorzystać, do jakich stylizacji użyć i przede wszystkim: jak je zaaplikować? 
   
Teoretycznie brokaty miały być pyłkami dające efekt syrenki. W praktyce, te brokaty są za mało zmielone i niezbyt nadają się do wcierania w warstwę dyspersyjną. Trochę z nimi powalczyłam i udało mi się je wetrzeć w czarny lakier hybrydowy Indigo. Efekty możecie zobaczyć poniżej, choć nie ukrywam, że są małe niedociągnięcia związane z aplikacją: 
    
   od lewej: srebrny, niebieski, fioletowy, różowy, biały, żółty, zielony, złoty
  
Niestety efekt końcowy wcale nie przypomina efektu syrenki, choć nie ukrywam, że niektóre brokaty dały fajny efekt końcowy. Najbardziej wpadł mi w oko srebrny, złoty i biały, a Wam? 
         
Fajnym sposobem na aplikację może być wklepanie brokatu w zwykły lakier lub w warstwę dyspersyjną lakieru hybrydowego i zostawienie go, bez wcierania (tzw. efekt szronu). Na próbę nałożyłam różowy brokat na dwie warstwy lakieru Astor Quick&Shine nr 204 - Life in Pink: 
   
    
Ostatecznie postawiłam na klasykę, zdecydowałam się na nałożenie złotego brokatu na palca serdecznego, pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem p2 Color Victim nr 500 - Eternal
   
 

   
Brokaty te możecie kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 1,59$. Jeśli zdecydujecie się na zakupy w sklepie BornPrettyStore, możecie dodatkowo obniżyć cenę swoich zakupów o 10%, korzystając z poniższego kodu:

7 komentarzy:

  1. Na zdjęciach całkiem ciekawie wygląda ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety brokaty są fajne, ale wetrzeć ich sie nie da. Mimo to lubię takie świecidełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne *-* Na paznokciach uwielbiam wszystko co się błyszczy! Z jednej strony szkoda, że nie ma pożądanego efektu, ale z drugiej to co da się nimi uzyskać i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Information Here Agen Pusat QnC Jelly Gamat can help overcome, treat until heal all the problems of illness / weight from A-Z and wound / scar until thoroughly without traces

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger