03 października

p2 Color Victim nr 623 - Rock It!

    
Miało nie być dzisiaj postu, ale pogoda wywinęła mi figla i jestem chora. Korzystając z chwili wolnego czasu, postanowiłam pojawić się na chwilę w blogsferze i dodać lakier, którego zdjęcia na dysku zalegają mi już od jakiegoś czasu i czekają niecierpliwie na recenzję. :D
       
    
Rock It! to fuksjowy metalik z dużą ilością drobnozmielonego, srebrnego shimmera. Gdy go użyłam, od razu skojarzył mi się z Color Clubem z serii Foiled o nazwie Hot Like Lava. Różnica między nimi jest taka, że Lava jest nieco jaśniejsza i ma więcej shimmeru od p2, co daje trochę lustrzany efekt, zobaczcie z resztą zdjęcia tego Color Cluba (klik) i porównajcie sobie sami. 
      
    
Teoretycznie Rock It! od p2 kryje po dwóch warstwach średniej grubości, jednak ja zdecydowałam się nałożyć dwie cienkie. Miejscami dołożyłam trzecią warstwę, gdyż były prześwity. Lakier wytrzymał kilka dni, co w moim przypadku oznacza sukces, więc jestem zadowolona. Aplikacja bezproblemowa, choć trzeba prosto prowadzić pędzelek podczas malowania, gdyż zostają delikatne ślady po pędzelku. Pojemność lakieru to 8ml. 
   
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

11 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj całkowicie na nie.. może jako dodatek, zdobienie ? mhmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny odcień, wykończenia wolę jednak inne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień, wykończenia wolę jednak inne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, ale metaliki jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo podobny do jednego lakieru hybrydowego który mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. p2 bardzo lubię, ale zdecydowanie nie w takim wykończeniu, nie lubię gdy każdy ruch jest widoczny ;D

    Ja jestem bardzo zadowolona z hybryd DVN, świetnie mi się na nich pracuje, cena w przeliczeniu na 1 ml produktu wypada bardzo fajnie, a kolorki szczególnie z nowej kolekcji mają genialne ;) Jeżeli masz ochotę poczytać o wszystkich parametrach zajrzyj do postu o porównaniu hybryd: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2016/07/porownanie-lakierow-hybrydowych.html

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam fuksję nie tylko na paznokciach, ale i wszelkie inne dodatki jak ciuchy, a może i nawet na samochód bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger