26 sierpnia

p2 Color Correcting Pen

 
    
Dziś przedstawię Wam mój pierwszy "korektor" do paznokci. Dzięki niemu możemy zetrzeć lakier w miejscach, w których wyjechaliśmy poza paznokieć, nie uszkadzając wcześniej wykonanego manicure'u. 
           
 
    
Korektor w pisaku jest wykonany z plastiku, w którym znajduje się zmywacz. W zestawie dostajemy trzy wymienne końcówki. Zapach zmywacza jest nienachalny, podczas zmywania paznokci nie przeszkadzał mi on. Za plus uważam to, że nanosząc korektorem poprawki, nie brudzi on paznokci i skórek poprzednio zmywanym kolorem. Używałam go kilkanaście razy i tylko raz ubrudziły mi się skórki po czerwonym lakierze, co się zdarza nawet przy zmywaniu czerwonej emalii zwykłym zmywaczem. Z innymi kolorami nie przydarzyło mi się nic takiego. Nim użyłam ten pisak pierwszy raz myślałam, że będzie wylewać się z niego zmywacz, ale tak na szczęście nie jest. Jedynym minusem jest delikatne przesuszenie skórek przy regularnym używaniu, ale nałożenie oliwki do skórek tuż po zmywaniu korektorem niweluje problem. Znalazłam już swój ideał i więcej testować tego typu produktów nie zamierzam (przynajmniej na razie :)). 

 
       
Produkt ten możecie dostać w niemieckich drogeriach DM w cenie 2,65€. Pojemność 3ml. 
    
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger