poniedziałek, 27 października 2014

p2 Catch the Glow nr 010 - Tropical Heat

 
     
Na wstępie chciałabym przeprosić za trupi kolor dłoni, mój aparat lubi przekłamywać kolor skóry - w moim przypadku skóra jest albo zbyt różowa, albo zbyt biała. Dobrze, że chociaż lakier wygląda tak, jak w rzeczywistości. ;) 

       
Nie wiem, jak to jest w Waszym przypadku, ale do mnie ten kolor zupełnie nie trafia. Nigdy nie przepadałam za złotymi odcieniami żółtego. Lakier posiada drobny, srebrny shimmer, przez co sprawia wrażenie perłowego. Pochodzi z wiosennej kolekcji Catch the Glow. W najbliższym czasie postaram się Wam pokazać pozostałe 3 kolory z tej limitki, które posiadam. 
         
 
     
Na zdjęciach widoczne 3 cienkie warstwy Tropical Heat. Nawiązując do kwestii technicznych, chciałabym zwrócić uwagę na jeden minus, który mi przeszkadza w tym lakierze - mianowicie czas schnięcia. Nie ukrywam, że trochę czasu minęło, zanim te trzy warstwy były w stu procentach utwardzone. Opinię końcową na temat tego produktu pozostawiam Wam. :) Lakier był dostępny w cenie 2,95€, można było go kupić w drogeriach DM na terenie Niemiec. 
      
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda

13 komentarzy:

  1. Kolorek wolałabym tylko w zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ostry kolor, chyba nie dla mnie. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię żółtki, ale tutaj widać perłę, więc jednak niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny żółciak :) ciekawe jakby by wyglądał po zastosowaniu topu matującego;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.