07 lipca

Znów kokardki...

 
   
W zeszłym tygodniu na moim blogu ukazało się kokardkowe zdobienie na tle neonów (klik). Kokardki bardzo przypadły mi do gustu i z tego powodu postanowiłam przygotować kolejny manicure z tymże wzorem. 
         
 
    
Tym razem jako lakier bazowy użyłam Manhattan Bonnie Strange nr 001 - Berlin Bling, naklejki zaś można kupić TUTAJ. Te kokardki są tak słodkie, że musiałam stworzyć z nimi jakieś zdobienie. :) Jako, że naklejki są czarne, postanowiłam pomalować paznokcie lakierem, który będzie błyszczał i kontrastował z wzorkiem. 
 
 
    
Co myślicie o tym zdobieniu? Lubicie kokardkowy motyw?

8 komentarzy:

  1. Srebrne tło jest idealne dla czarnych kokardek. Całość wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądają, aczkolwiek wolałabym neonowe kokardki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo myślałam, że to stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają, no i nie mogę się napatrzeć na ten lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super kokardki, podoba mi się ten srebrny lakier

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger