30 maja

Lovely Ibiza nr 2

 
    
Długo czekałam na neonowe lakiery piaskowe, które będą tanie i ogólnodostępne, aż w końcu się doczekałam. Pewnego kwietniowego wieczoru pojechałam do Rossmanna po różowy, piaskowy neon. Wtedy właśnie zaczęła się moja przygoda z tym lakierem. 
     
Za pierwszym razem użyłam Ibizy na inny lakier - było to chwilę po wyjściu z Rossmanna, w samochodzie. Musiałam sprawdzić, jak wygląda na paznokciach, bo przecież ciekawość nie dawała mi żyć, a swatche na blogach to nie to samo! Nałożyłam Ibizę na kciuka, który był pomalowany innym lakierem (jak z resztą pozostałe paznokcie). Pomyślałam: "Ale on długo schnie!". Doszłam do wniosku, że to pewnie przez lakier, który jest pod piaskiem. Postanowiłam to sprawdzić w domu. 

 
     
Wróciłam. Tuż po zjedzeniu kolacji nadszedł czas na dalsze testy nowego zakupu. Zmyłam stary manicure i nałożyłam Ibizę na czyste paznokcie. Okazało się, że lakier jednak schnie długo, a nawet bardzo długo... Nie wiem, czy tylko mój egzemplarz tak ma, czy każdy jeden z tej serii. Z trwałości też nie jestem zadowolona, aplikacja także mnie nie zachwyciła. Jak dla mnie lakier ten ma za szeroki pędzelek biorąc pod uwagę, że jest to lakier piaskowy. Na szczęście lakier łatwo zmywa się z paznokci, chociaż to mogę ocenić na plus - no i kolor, który rzuca się w oczy. :) Kupiłam go za 8,59zł. Pojemność 8ml.

24 komentarze:

  1. No nadchodzi lato, czas na neony! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lakierze jest napisane że jest wyłącznie do sztucznych paznokci dlatego zrezygnowałam z niego. Ale kolor świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, chyba nawet ładniejszy niż Dance Legend Ibiza, który do tej pory był moim faworytem w kategorii różowy neonowy piach :-)
    żółta wersja Ibizy od Lovely nie jest tak upierdliwa, przynajmniej moja... :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny !!!! ☻ chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tą wersję pomarańczową i jestem średnio zadowolona. Rzeczywiście, strasznie długo schnie, do tego jest strasznie gęsty i ciężko mi go nanieść na paznokcie. Ze zmywaniem mam dość duże problemy :( Szkoda, bo kolory tych lakierów są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. No żesz, nie wiedziałam, że ta seria to piaski ;)
    Piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku, że długo schnie. U mnie piaski z reguły wysychają błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, mam sporo piasków i żaden nie wysycha błyskawicznie. Mam piachy, które potrzebują na utwardzenie 7-10 minut, ale większość lakierów tego wymaga 20-30 minut oczekiwania, aż wszystko będzie już niezniszczalne.

      Usuń
  9. Fajny kolor, ale jakoś nie zdecydowałam się na żaden z neonów Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, ale czas schnięcia od razu go dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się podoba to myślę, że warto spróbować - tym bardziej, że cena nie przekracza nawet 10zł. Może trafisz na lepszą partię. :)

      Usuń
  11. mega neon! muszę nim pomalować to sprawdzę czy schnie faktycznie wolno

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak długo schnie, bo kolor cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że ma takie wady ale wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam i ja ale nie wiem czy widziałaś producent napisał żeby stosować na sztuczne paznokcie te piaski;/ pewnie jakies szkodliwe substancje zawierają;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym przejmować, paznokcie są w takim samym stanie w jakim były przed użyciem, możesz ryzykować. :)

      Usuń
  15. mam wersję żółtą, ale nie wiem jak schnie bo jeszcze jej nie testowałam :) według mnie dla takich kolorów warto czekać bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekałam na nie, ale słyszałam właśnie, że nie są do końca takie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, u mnie schną standardowo te Ibizy, na pewno szybciej od piasków z Pierre Rene. Jak za długo schnie zawsze można wykorzystać motyw z zimną wodą, ewentualnie z oliwkami przyspieszającymi wysychanie :)
    Ale kolorki cudne są, kocham patrzeć na takie odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie bajery się nie sprawdzają - owszem, lakier wyschnie, ale nie utwardzi lakieru. :(

      Usuń
  18. Kolor jest piękny, moje piaski Lovely nie schną długo ale może ta seria tak ma ?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger