02 września

Essence Girls on Tour LE nr 02 - Go, Sightseeing!

 
  
Tym razem przychodzę do Was z recenzją limitowanego lakieru firmy Essence. Charakteryzuje się on perłowym wykończeniem, które często jest uważane za babcine. Wydaje mi się, że jest to kolor uniwersalny, dla osób w każdym wieku (nie tylko dla starszych pań :P), ale kolor ten mojego serca niestety nie podbił. Lakier schnie bardzo szybko, mimo trzech warstw, które należy nałożyć w celu osiągnięcia pełnego krycia. Nie jest on zbyt trwały, odpryski pojawiły się po dobie noszenia. Zmywanie jest bezproblemowe, a pędzelek bardzo wygodny, mimo, iż jest twardy. Lakier pochodzi ze sklepu abc-uroda. Pojemność 8ml, cena 1,75€. 

13 komentarzy:

  1. a mi takie wykończenie nie przeszkadza, zwłaszcza jeśli idzie w parze z ładnym kolorkiem a ten Essence to całkiem ładny różyk, czepiasz się... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! ;) Mimo że za różem nie przepadam ten pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również jakoś nie zachwycił ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię takie wykończenie, ale różu nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i jedno z ulubionych moich wykonczen ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. trzy warstwy? nie przekonuje mnie ten lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana ani do koloru ani do samego wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm mnie nie powalił, ale jakiś obleśny też nie jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger