31 sierpnia

Kiko Sugar Mat nr 641

 
   
Spośród wszystkich piasków Kiko, ten pożądałam najbardziej. Lubię różowe lakiery, ale ten szczególnie wpadł mi w oko - złoty shimmer oraz piaskowe wykończenie przekonało mnie do zakupu. Najbardziej denerwuje mnie brak kuleczki mieszającej lakier, bo lakier podczas malowania paznokci czasem trzeba wstrząsać, ale w sumie daję sobie radę bez tej kulki. Lakier troszkę długo schnie, kryje po dwóch warstwach i pod względem trwałości wypada bardzo średnio, ale i tak go lubię. :) Pojemność 11ml, zapłaciłam za niego za 4,90€.
   
 

21 komentarzy:

  1. Piękny piasek, z tym złotym shimmerem wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten piasek ;) lakiery KIKO są na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piasek, ale dl mnie trochę za różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem najpiękniejszy piasek jaki jest na rynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski, lubię go bardzo :-) jak to się stało, że nie masz kulki...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam manię używania lakierów piaskowych. Mam dwa z HEAN. Zapraszam na recenzję na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. boski :) troszkę zazdroszczę :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda!
    Ja też lubię różowe lakiery :) dlatego czaję się na jakiś fajny piasek w tym kolorze po okolicznych drogeriach. Niestety bez skutku :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No piękny i faktycznie bardzo podobny do piaska z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger