01 sierpnia

Born Pretty Store Stamping Plate QA16

 
Zdjęcie płytki robiłam na białym tle, ale nie wyszło ono białe, więc postanowiłam dodać kontrastu płytce, a tło całkowicie wyciąć. Wyszło średnio. 
     
Płytka ma rewelacyjne wzory - uwielbiam paznokcie z kwiecistym motywem. Następnym razem planuję użyć żabiego wzorku, tylko chyba nie mam dobrze kryjącego zielonego lakieru. Każdy wzorek całopaznokciowy jest szeroki i odpowiednio głęboki. Małe wzorki również mają idealną wielkość. Płytkę można kupić TUTAJ. Nie miałam problemów zarówno z odbijaniem wzorków, jak i z czyszczeniem płytki. Moim faworytem jest wzorek odbity na poniższym zdjęciu: 
     
 
Użyte lakiery: 

14 komentarzy:

  1. Śliczny, również uwielbiam kwieciste motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super płytka, właśnie czekam na moje 3 z tego sklepu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super płytka! uwielbiam kwieciste motywy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt niesamowity :) Bardzo ładnie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  5. płytka jest boska, ja też chcę taką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt!

    A ja stempelków robić nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te kwiatki :) A żabki też mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor lakieru :)
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No ślicznie wyszły Ci te pazurki :) Ja do końca nie kumam jak tych płytek używać...? Również chciałam takie zakupić, ale wkońcu nie wiem czy używać do nich lakierów czy farbek i konkretnie jak to zrobić.. myślałam, że to wszystko będzie się "paciać" ale u Ciebie ładnie czysto to wygląda :) Hmmm..
    Tak czy inaczej dodaję Cię do obserwowanych :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. denerwujecie mnie z tymi płytkami! postanowione, że zamawiam większą ilość, bo z moimi juz nie mam co robić.
    Płytka jest piękna jak i cały mani. :) Moja ulubiona metoda zdobienia ( bo inaczej ciężko mi idzie:P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie rozbraja ten mały konik trojański :D
    Mówiłam już, że kocham konie?? Poproszę o jakieś mani z jego użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger