05 lipca

p2 Color Victim nr 950 - Like a Movie Star

 
   
Prezentowany dziś lakier jest obecnie moim ulubionym fioletem o wykończeniu creme - zawdzięczam to firmie abc-uroda, u której można nabyć lakiery z tej serii. Jest rozchwytywany nie tylko przeze mnie, ale i przez moją mamę. :) Świetnie się prezentuje w słoneczny dzień. 
   
Na zdjęciu widzicie dwie warstwy lakieru. Szybko schnie, jak większość lakierów z tej serii oraz długo się trzyma - nosiłam go trzy dni, a jak już wiele razy wspominałam, trzy dni to dużo, jak na moje paznokcie. Bezproblemowa aplikacja i zmywanie. Konsystencja i pędzelek współgrają ze sobą - aż chce się malować paznokcie. Pojemność 8ml, cena 1,55€. 

10 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger