18 maja

Wibo Gel Like nr 9 - Peaches and Cream

 
    
Peaches and Cream jest jedynym lakierem, który spodobał mi się z żelowej kolekcji Wibo. Nie wiem, skąd się wzięła brzoskwinia w nazwie, skoro lakier jest różowego koloru.  
   
Aplikacja sprawia problemy - przyczyniła się do tego gęsta konsystencja, jak i pędzelek. Pełne krycie można osiągnąć nakładając trzy warstwy. Lakier bardzo długo schnie i jest nietrwały. Jeśli miałabym go kupić drugi raz, na pewno bym tego nie zrobiła. Pojemność 8,5ml, cena regularna wynosi 5,99zł.

28 komentarzy:

  1. Znam te lakiery i mam tą samą opinię ;p
    Eh. Ja zakupiłam jakiś miętowy - czekam na lepsze dni, jak będe miała duuuużo czasu na malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny odcień, taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny, ale z tego co piszesz to nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten kolor, ale mam to samo zdanie co Ty, niestety żelowa kolekcja zawodzi trwałością ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery znam tylko z blogów, sama nie zdecydowałam się ich kupić. ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pomalowałam nim paznokcie za pierwszym razem, byłam zrozpaczona ;o Potwierdziłabym wszystko co napisałaś. Ale dzisiaj po robieniu mani, muszę przyznać, że jakoś lepiej nam się współpracowało :D Pewnie dlatego, że był traktowany jako bazowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle nie kojarzy mi się z brzoskwinią, ale kolorek ładny, delikatny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż posiadam jeden z tej kolekcji i raczej nie zamierzam inwestować w kolejne z podobnych przyczyn co Ty :(

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor mi się podoba ,ale cieszę się ,że go nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek nie mogłam go znaleźć może jak będę w Polsce to poszukam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ma bardzo ładny, ale ze względu na opinie o długim schnięciu i kiepskiej aplikacji nie skusiłam się:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widzę tego koloru na moich pazurach :( Co nie zmienia faktu, że na Twoich paznokciach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam niebieski z tej serii i jak dla mnie nie jest to taka tragedia. Na pewno lepszy niż te z serii "Clubing Colour" z miss sporty, ale zwykłe "Express growth" są od niego lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio nie przepadam za takimi odcieniami

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kolorek bardzo fajnie się prezentuje chyba na każdych pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jest piękny, ale Wibo nie popisało się zbytnio co do jakości tej seri -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger