19 kwietnia

Kand Nail CK-04 Stamping Plate

 
   
Na płytce Kand Nail CK-04 znajdują się 42 wzorki - są w kilku wymiarach: 13x10mm, 10x9mm oraz 10x10mm. Porównując tę płytkę do płytek innych firm, wzorki są bardzo małe i nawet na moje wąskie i krótkie paznokciach są za małe - największy problem miałam z kciukami, które są szerokie i długie. Wzorki odbijają się bardzo dobrze i świetnie się prezentują. Płytkę można kupić TUTAJ. Poniżej prezentuję kilka wybranych wzorków na paznokciach: 
  
 
    
 
Użyte lakiery: 
      
 
Użyte lakiery: 
     
Zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego. Wysyłka z Born Pretty Store jest całkowicie darmowa, więc zachęcam do zakupów (o ile nie boicie się wysyłki listem nierejestrowanym ;)). 
    
 

17 komentarzy:

  1. czarne na koralowym wyglądają najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę płytkę i mimo że ma małe wzorki baaardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te ostatnie wyglądają najlepiej chociaż to zupełnie nie moje kolorki ;) ja do stempli coś się nie mogę przekonać. Notorycznie mi nie wychodzą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię stemple, ale na moje paznokcie pewnie za wąskie by były ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wzory, lubię takie stemple, które pokrywają całą płtkę paznokcia.. niestety u kogoś, bo mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się wzroki na tej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale płytka ma świetne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te wzorki! Ja jakoś nie miałam cierpliwości do stempelków;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak zadowolona z nich jesteś? Czy może Bundle Monster lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bundle Monster są lepiej wykonane, ale łatwość odbijania wzorków jest taka sama. :)

      Usuń
  11. Na moje paznokcie wszystkie wzorki całopaznokciowe są za małe :( szkoda bo świetnie to wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy wzorek piękny <3 zazdroszczę opika!

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też bardzo podoba się pierwszy wzorek :) super ta płytka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger