10 sierpnia

Zapowiedź: Catrice Upper Wildside LE


Premiera kolekcji Catrice Upper Wildside przewidziana  jest na wrzesień 2012r. Nie wiadomo, czy będzie w Polsce. Denerwuje mnie to, że Polska wychodzi na kraj trzeciego świata i najlepsze kolekcje do nas nie dochodzą - a przecież nasz kraj sąsiaduje z Niemcami i chyba niczym od nich się nie różnimy (prócz tego, że Polki są ładniejsze :P).
   
W Catrice Upper Wildside znajdziemy: 
  
Błyszczki w sztyfcie
 
  • 01 Wild, Wild West-side, 02 Red Rocks!



Cienie w kremie
  • 01 Be Aztec!, 02 Urban Outrider, 03 The Place To Be: Prairie  
  •  
  •  
  • Bronzer w żelu
      

 
Lakiery do paznokci
 
  • 03 Urban Outrider, 02 Hunting Heritage, 01 Be Aztec!, 04 Wild, Wild West-side, 05 Red Rocks!



Kosmetyczka

Nie wiem jak Wam, ale mnie nie zachwyciła ta limitka. Chętnie zainwestowałabym w błyszczyk w sztyfcie, ale nie moje kolory. A Wy co myślicie o tej kolekcji?

15 komentarzy:

  1. Nic mnie jakos specjalnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko lakier Wild, Wild West-side rzucił mi się w oczy ;) Ciekawe jakie będzie miał wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery się ciekawie zapowiadają (z wyjątkiem niebieskiego)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyczka, 2 lakiery i cienie w kremie (które zazwyczaj są dobre jako baza pod makijaż). ALe co z tego, skoro u mnie ich nie bedzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka mi się maaax spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się też tylko kosmetyczka spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie przygarnę błyszczyki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te błyszczyki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden lakier mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się lakiery, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger