15 sierpnia

Zapowiedź: Catrice Hollywood's FABULOUS 40ties LE

Catrice przygotowało nową limitowaną kolekcję kosmetyków, wzorując się na latach 40-stych. Mimo, że kosmetyki są w kwiecistych opakowaniach, nie kojarzą mi się z tym okresem. Kosmetyki pojawią się w Niemczech na przełomie września i października 2012 roku. Czy pojawią się
w Polsce? Nie wiadomo. 
   

Absolute Eye Colour Quattro
 
  • 01 She's A Lady, 02 Hollywood Boulevard

  

Eyebrow Gel
 
01 Neutrally Brown
  

Eyebrow Lifter
 
01 Neutrally Brown 


Velvet Lip Colour 
 
  • 01 Red Butler, 02 Holly Rose Wood, 03 Marlene's Favourite, 04 The Nude Scene 
  •  
  •  
  • High Gloss Lip Topcoat And Gloss 

 

  
Multi Colour Blush 
01 Gone With The Wind 

  
Ultimate Nail Lacquer
 
  • 01 Red Butler, 02 Holly Rose Wood, 03 Marlene's Favourite, 04 The Nude Scene, 05 Doris' Darling 
  •  
 
Podoba Wam się ta edycja limitowana? Mi osobiście wpadły w oko tylko dwa lakiery: Marlene's Favourite i Doris' Darling. 
 
źródło zdjęć: http://www.catrice.eu

15 komentarzy:

  1. Cienie mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie róż (fajna nazwa;) po mojej ulubionej książce:P) i szminki.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nic mi nie wpadło w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. róż ;*
    I pierwsza paletka wygląda przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby była w Polsce, chętnie skuszę się na nudziakowy lakier i szminkę )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sliczne :) na pewno kupie bo uwielbiam takie style starodawne :) a czy kosmetyki tej firmy mozna kupic czasem w Naturze? czy w jakis innych drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Catrice można kupić w wybranych drogeriach Natura.

      Usuń
  7. Szminki i lakiery wyglądają na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podobają paletki i róż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery ładne, najbardziej w oko mi wpadł 02 i 05 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger