14 sierpnia

Bell Air Flow Lotus Effect nr 702


Przy pierwszym malowaniu paznokci tym lakierem zraziłam się przez gęstą konsystencję, która utrudniała równomierne nałożenie lakieru. Po domalowaniu drugiej warstwy (tyle trzeba nałożyć, by paznokcie były pokryte w stu procentach) czekałam ok. 30 minut na całkowite wyschnięcie lakieru. Tragedii nie ma - mam lakiery, które schną dłużej. Najgorsze już za mną. Po tym wstępie pewnie większość z Was myśli "ale bubel" - a tu niespodzianka. Lakier nosiłam 5 dni. Czwartego dnia starły się końcówki, a odpryski nie pojawiły się w ogóle. Podczas zmywania nie brudzi skórek, a samo zmywanie przebiega bezproblemowo. Obecnie można go kupić w Biedronce za 6,99zł lub w drogeriach z szafą Bell (m.in. drogerie Natura) za ok. 11zł.

20 komentarzy:

  1. U mnie również recenzja Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor;) tylko tyle czekać az wyschnie;/
    Zapraszam u mnie kilka ubrań na sprzedaż;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nie lubie szaraków :) Kochana powiedz mi jak dodać gadżet z top komentatorami? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie przepadam za tymi szarościami hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba, od czasu do czasu lubię szarości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szary lakierek czeka u mnie na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jednego szaraczka i obecnie jakoś nie przepadam za nim, może jesienią zmienię zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor idealny na taka okropną pogodę ;) fajny szaraczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :)) ja skusiłam się na taki lakier ale w kolorze kobaltowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet ładny ale mam dwa szare i starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny choć ja nie przepadam za szarościami na pazurkach:))

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie zostały same szare... ale podoba m się ten kolor. trochę szkoda, że nie kupiłam, ale trudno ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger