17 sierpnia

Garden of Colour nr 73

 

Chciałam sobie kiedyś kupić lakier w takim kolorze, ale zawsze brakowało mi odwagi. Dobrze, że go nie kupiłam, bo bym miała dwa takie same odcienie (bardzo nie lubię dublowania kolorów w kosmetykach z jednej kategorii). Lakier odprysnął czwartego dnia, starte końcówki pojawiły się pod koniec drugiego dnia noszenia. Kryje przy dwóch warstwach, niekiedy trzech. Bardzo szybko schnie. Jedynym minusem jest fakt, iż barwi płytkę paznokcia. Oczywiście można temu zapobiec używając bazy pod lakier. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu. Można go kupić TUTAJ w cenie 6,99zł (15 ml). Zachęcam do polubienia fanpage'u Silcare
   
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

18 komentarzy:

  1. nie lubię zieleni na swoich paznokciach, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba wolę jaskrawszą zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zielenie na paznokciach szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski ten lakier !
    i właśnie taki kolorek chciałam sobie zakupić ! :)



    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, choć nie wiem czy ja bym się na taki odważyła... u kogoś mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zieleni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek, jednak nie przepadam za takimi odcieniami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie najbardziej podoba się opakowanie :) może przedstawisz nam swoją kolekcję lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, trochę ich jest. :) Z moją kolekcją jest tak, że często coś przybywa i ubywa. Postaram się w przyszłym tygodniu. :)

      Usuń
  9. też nie lubię jak mi się coś dubluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest rewelacyjny, taki intensywny i z tego piszesz to całkiem nieźle się na pazurkach trzyma! :) jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z trawką :) Taki radosny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. golden rose paris (co Ty nie powiesz :D) magic 322 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie - i to jest problem, bo z przesyłką to tak mi się zbytnio nie opłaca :|

      Usuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger