16 sierpnia

Donegal Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

 

Na początku użytkowania bardzo denerwował mnie zapach zmywacza - połączenie zapachu zwykłego zmywacza + chemiczny zapach owoców. Jednak po kilku użyciach przyzwyczaiłam się i zaczęłam ten zapach tolerować. Butelka zmywacza ma mały otwór, ale łatwo go wylać za dużo, mimo gęstej konsystencji - jak to na żel przystało. Zmywacz jest mało wydajny i jedno umoczenie w nim płatka kosmetycznego starcza na zmycie dwóch paznokci pomalowanych dwiema warstwami lakieru każdy. Można go kupić TUTAJ w cenie 5,39zł. 
  
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

17 komentarzy:

  1. kurczę chętnie spróbowałabym czegoś innego zamiast mojego biedronkowego. ;( Z Twojej opini ten nie nadaje się na zamiennik :(

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie bym spróbowała. Lubię takie nowości ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Średniawy mi się wydaję. Jeden płatek nasączony innym zmywaczek zwykle starcza mi na 4, czasem 5 paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też. Może to wina konsystencji - zmywacz w płynie szybciej wsiąka w płatek kosmetyczny, w żelu zostaje długo na płatku.

      Usuń
  4. hej,tez mam ten zmywacz czasem go uzywam, mi znów wacik wystarcza na 3-4 paznokcie z 2 ma warstwami lakieru i bazą, a zapach mi sie podoba |:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę zwykłe zmywacze w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak wolę zmywacz w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie używałam zmywaczu w żelu ^^ chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam taki tylko nie jestem pewna firmy byłam zadowolona, lecz mimo wszystko wole klasyczne - w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że jest mało wydajny. Tak samo jest ze zmywaczem z Essence o zapachu kokosa i papai.

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten w wersji zielonej, lubimy się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja najbardziej lubię zmywacz z isany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko jak na dwa płatki to bardzo mało wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam cytrynowy z tej firmy. Miał paznokcie wybielać, nie robi tego, za to zapach w nim jest w miarę przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze słysze o zmywaczu w żelu. Mało wiem:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger