29 czerwca

Prezentowo, czyli jak chłopak sprawił radość lakierami

Nie chwaląc się, dziś mam urodziny. :P Z tej okazji kilka dni temu dostałam prezent od chłopaka. Biedaczek nie mógł dusić w sobie tajemnicy, co mi kupił i wymięknął przed urodzinami. :D Cwany M., aby być na bieżąco w moich zachciankach włączył blogową Wishlistę i zakupił prawie wszystkie pozycje. :P Oto, co dostałam:

 
Zestaw lakierów H&M, Flormar Neon nr N009 i N014, Astor Quick'n'Go! nr 326 i MaxFactor Max Effect nr 45 - Fantasy Fire.  

Gdy tylko zobaczyłam, ile tego jest (na dodatek wszystko, co chciałam) zaniemówiłam. Myślałam, że mu łeb urwę - w końcu takie wydatki na głupoty są przydzielone do kobiet. :P Jestem mega zadowolona i najchętniej malowałabym paznokcie wszystkimi na raz. Na razie użyłam tylko zielonego Flormaru - zdał test na ocenę celującą, ale o tym niedługo w osobnym poście.

23 komentarze:

  1. ja też bym się nie obraziła na taki prezent :D no i oczywiście wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny chłopak, poszedł na łatwizne ale przynajmniej trafił w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak zawsze kupuje mi pratkyczne prezenty. W sumie sama go tego nauczyłam. A taki komplecik lakierów też był chętnie przygarnęła... :) Wszystkie najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaki fajny chłopak - nie to co mój, hahahaha:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No moj tez czerpie korzyści z mojej listy na blogu, niestety co do lakierów czy kolorówki to słabo, słabo. Wstydzi sie troszkę, że go panie wezmą za jakiegoś jak zacznie pytać czy jest to czy tamto :) Ale nie ma co chłopak kochany, czyli tak jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego :* a takiego chłopaka to można pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) szkoda że mój nie robi mi takich prezentów :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent ;) no i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego! Szczęściara... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego,piękny dzień na urodziny:))
    A chłopak widać zna cię-bo wybrał ci to co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie, cudnie, cudnie;) Mój dzisiaj tez mi 3 przyniósł;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, szczególnie ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepsiejszego! ;*
    cwana bestia z chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze, zdrowia i szczęścia! :)
    Prezent widzę udany, a na tę 3 lakierów z h&m nawet sama patrzyłam, ale w końcu odłożyłam.. ćwiczę silną wolę. ;) Ciekawi mnie ten z Astora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :) M. bardzo się postarał :) nie widziałam wcześniej tego zestawu H&M

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego :)
    Kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego, fajne lakiery
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sprytnie, nie obraziłabym się za prezent wybrany w taki sposób ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger