poniedziałek, 21 maja 2012

Eveline Holografic Shine nr 414

Długo zwlekałam testowanie tego lakieru, a jak już zdecydowałam się na testy, to albo nie miałam ochoty na ten kolor, albo pogoda nie pozwalała na uchwycenie efektu holo na zdjęciach, więc nosiłam inne lakiery. Przedstawiony na powyższym zdjęciu Eveline Holografic Shine nr 414 jest reprezentantem grupy lakierów szybkoschnących. Nawet dwie warstwy, które są potrzebne do pełnego krycia wysychają bez zarzutów. Mała buteleczka pozwala na szybkie zużycie lakieru, co bardzo mi się podoba - większość lakierów szybko się mi się nudzi, więc fajnie jest zużyć je i kupić coś nowego na ich miejsce. Często też lakiery zdążą zgęstnieć, nim je zużyje do końca. Cena wynosi ok. 3zł za 4,5ml. TUTAJ możecie zobaczyć swatche innego Eveline HS.

12 komentarzy:

  1. ja mam 1 z tej serii jak chciałam kupić wiecej okazało sie że drogeria jest zamknięta - na zawsze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ;)) dzięki, że pytasz :D

    mi lakiery holo nie przypadły do gustu chociaż je widywałam w drogeriach, raz nawet w Tesco :O
    dzisiaj mam na paznokciach złoty i też mi się nie podoba, muszę go zmyć :P jakiś nie lubię takiego błysku tylko brokat mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, jutro juz u mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna poluje na te lakiery tylko nie mogę ich spotkać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny ;)
    strasznie szybko odpryskuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny. Ja też wolę mniejsze buteleczki, lakiery bardzo szybko mi się nudzą..

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko przypadkiem nie kupuj tego cholerstwa! dawno nie miałam tak tragicznego lakieru:<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jednak ja wolę pastele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.