29 kwietnia

Sensique Nature Code nr 269 - Grape Hyacinth

Początkowo miałam zakupić fioletowy lakier z tej serii, ale podchodząc do kasy zauważyłam, że ekspedientka ma pomalowane paznokcie na ładny kolor. Gdy ją spytałam, co to za lakier, wskazała na ten, który możecie zobaczyć poniżej. Fiolet odłożyłam na półkę, wzięłam niebieski i wróciłam do kasy. 
   
Lakier ma niebieski shimmer. Krycie dwie warstwy, odpryskuje tego samego dnia. Po 3 czy 4 użyciach znacznie zgęstniał - trudno go jest nałożyć. Zawiodłam się, gdyż lakiery firmy Sensique nigdy mnie nie zawiodły. 

Cena 6,19zł za 7ml.
  
w słońcu

w cieniu 

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) nie mam jeszcze lakierów sensique w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor ale szkoda ,że ten lakier jest taki nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. aż dziwne, że tak się skiepścił :/ kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście nie podoba się taki kolor, nie widzę go u siebie na moich paznokciach :( ale u Ciebie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger