10 kwietnia

Miyo Mini Drops nr 32 - Orange

 

Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyć lakieru Miyo, który dostałam do testowania od firmy Pierre Rene. Jest to odcień pomarańczy z różowym shimmerem (shimmer jest widoczny na drugim zdjęciu - można powiększyć klikając je). Bez bazy i top coatu odpryskuje następnego dnia. Kryje przy dwóch warstwach, przy czym druga warstwa powinna być grubsza. Pierwsza warstwa schnie szybko, druga w ciągu 15 minut jest już całkowicie sucha - nie trzeba się bać, że odgniotą się wzorki na paznokciach. Pędzelek krótki, ale wygodny - nie utrudnia on malowania. Zapach nie przypomina pomarańczy, która jest zawarta w nazwie. Skojarzył mi się on z grejpfrutowym płynem do mycia naczyń. Zapach nie podoba mi się, ale to oczywiście kwestia gustu. Poza tym, lakier nie służy do wąchania, więc ta cecha nie jest dla mnie istotna. Cena wynosi 4.99zł, a buteleczka ma pojemność 8ml. 

  

Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

24 komentarze:

  1. Uwielbiam takie koralowe kolorki na paznokciach szczególnie w taki wiosenny okres jak teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery MIYO ! :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna soczysta pomarańcza:)
    Szkoda, że słaba jakość bez wspomagaczy, ale ja i tak zawsze używam bazy i topa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma ich u mnie nigdzie. W ogóle naczytałam się o MIYo tyle,że chciałabym je wypróbować a nie są dostępne w moim mieście :/
    Kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też ich nie ma. :( ale kosmetyki można zamówić na Allegro lub przez Panią z firmy Pierre Rene. jak jesteś zainteresowana, to daj znać, podam Ci maila. :) ew. zwróć się o pomoc do innych dziewczyn, może one Ci kupią kosmetyki i wyślą.

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, że na all są :) dzięki za info

      Usuń
  6. Pomarańczka <3 bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro idę kupić lakier MIYO
    mmm :)
    śliczne kolory mają, zwłaszcza te pastelowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor, szkoda tylko, że bez bazy odpryskuje na nastepny dzien

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, intensywny kolor :) ja niestety zwracam ogromną uwagę na zapach :

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger