12 kwietnia

Bell Fashion Colour nr 307

Krycie dwuwarstwowe, różnorodna kolorystyka - czego chcieć więcej? Trwałości. Jak na lakier za 8zł powinien się trzymać dłużej niż jeden dzień. Choć zauważyłam, że lakiery, które u mnie trzymają się dwa dni, u innych blogerek trzymają się tydzień. Nie obgryzam paznokci, nie odmaczam ich długo, nie zmywam naczyń. Może taki rodzaj płytki? Czytałam na jednym z blogów, że paznokcie też się przetłuszczają (choć nie wiem, ile w tym prawdy) i jeśli przetłuszczają się bardziej, lakier krócej nosi się na paznokciach. Prezentowany kolor można nabyć za 6-9zł w Drogeriach Natura, na Allegro i w osiedlowych drogeriach. Waga 11g, pojemności producent nie podał - na około 12ml. 
   

16 komentarzy:

  1. mam z tej serii Koralowy i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny lakier i też mi opada po 2 dniach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. może kiedyś wypróbuję ;)

    wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten kolor :) jeżeli chodzi o przetłuszczanie się płytki, to sądzę, iż jest to prawda. Czasami zdarza się, że tylko z jednego, czy z dwóch paznokci najszybciej odpryskuje lakier. Może być to przyczyna ciągłego "używania" danego palca np. palec wskazujący u ręki, którą piszemy, albo właśnie budowy płytki. Zauważyłam, że im bardziej mam wypolerowaną płytkę, gładką i bez żadnego rozdwojenia, tym lakier dłużej się trzyma. Ja niestety mam ciągły problem z końcówkami...wystarczy dzień, a już są starte. Chciałam też zaznaczyć, iż nie mam żadnej wiedzy biologiczno - kosmetycznej...to, co napisałam to tylko moje rozmyślenia i obserwację, a więc mogę całkowicie nie mieć racji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest piękny :) ja nie miałam jeszcze żadnego z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba muszę się bliżej przyjrzeć tym lakierom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ładny. ja też jeszcze nie próbowałam tych lakierów. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, taki klasyczny i elegancki wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor ale jakoś moje paznokcie nie wyglądają z nim przepięknie. Zapraszam do mnie, może coś Cię zainteresuje, a może zostaniesz na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutki kolorek:)
    Zauważyłam, że producent na większości produktów nie podaje pojemności....

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi Fashion Colour trzyma się dłużej :) uwielbaim kolor 319 - ciepły fiolet z niebieskim połyskiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger