04 września

p2 Sand Style nr 070 - Pretty

     
Pretty to jeden z wielu lakierów piaskowych tej firmy, który posiadam. Wszystkie moje pozostałe recenzje piasków p2 Sand Style możecie przeczytać TUTAJ
   
    
Pretty należy do grupy lakierów, który będzie dobrze wyglądał zarówno na krótkich, jak i na długich paznokciach. Jest to kolor delikatny, a drobinki brokatu nadają mu elegancji. 
   
Lakier kryje już po nałożeniu dwóch warstw, które schną w błyskawicznym tempie. Wiadomo, że zmywanie piasków do najprzyjemniejszych nie należy, ale dla takiego koloru warto się poświęcić - tym bardziej, że nosiłam go 4 dni, co jest bardzo zadowalającym wynikiem w moim przypadku. Pojemność tego lakieru wynosi 11ml. 
    
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli kolor w Twoim stylu, to zdecydowanie polecam ten lakier, powinnaś być z niego zadowolona. :)

      Usuń
  2. Kolorystyka srednio wpasowuje się w moje preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier także nie w moim guście, ale muszę przyznać, że na żywo prezentuje się znacznie lepiej i ma w sobie coś, co przyciąga (pewnie ten brokat tak działa :D).

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery piaskowe, szcZególnie właśnie z p2 i Golden Rose 😁😁😁

    Też tak myślałam, ale pomalowane brokatem wszystkich pokazało najlepiej jak się prezentuję ten kolorek i wbrew pozorom całkiem fajnie mi się nosi te pazurki 😁 kolor jest podobny do koloru skóry na dłoniach wiec możne dlatego mnie aż tak nie przeraża 😁😁😁 pędzelek do gradientu też szczególnie mnie ciekawi 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi on by sie chyba bardziej podobał gdyby był tylko na jednym, albo dwóch paznokcich, jako taki dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokatowy piasek to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger