11 lipca

BornPrettyStore Pyłek holograficzny unicorn

  
Tym razem chciałabym Wam przedstawić pyłek holograficzny, który pochodzi ze sklepu BornPrettyStore. Zanim zdecydowałam się na niego, przejrzałam wiele zdjęć z tym pyłkiem w głównej roli oraz manicure'ów z jego użyciem. Po dłuższych przemyśleniach, doszłam do wniosku, że muszę go mieć. I tak oto zawitał w moim domu. :) 
 
Pierwsze co zrobiłam po otrzymaniu pyłku, to przetestowałam go na wzorniku na różnych kolorach. Efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Możecie je powiększyć, klikając na nie. 
    
Użyte lakiery (od lewej): 
Indigo Gel Polish - Mr. Black, Neonail - White Collar, Sioux nr 82, Indigo Gel Polish - Beach, Please, Indigo - Nevermint, Indigo - Out of Control, QHC nr 16, Sioux nr 54

 
Użyte lakiery (od lewej): 
Indigo Gel Polish - Mr. Black, Neonail - White Collar, Sioux nr 82, Indigo Gel Polish - Beach, Please


 Użyte lakiery (od lewej): 
Indigo - Nevermint, Indigo - Out of Control, QHC nr 16, Sioux nr 54
   
Pyłek wcierałam w kolor, a całość wykończyłam topem Indigo Removable Top Coat. Na którym kolorze pyłek podoba Wam się najbardziej? :) 
    
Decyzja była trudna, ale na pierwszy rzut zdecydowałam się na manicure z połączeniem pyłku z z niebieskim lakierem hybrydowym.

   
Na powyższym zdjęciu widzicie pyłek holo na lakierze Sioux nr 54 (baza Indigo Protein Base, top coat Indigo Removable Top Coat). Nie wiem, czemu na wzorniku pyłek wtarł się lepiej, niż na paznokciu - zwróćcie uwagę, że na wzorniku kolor ten widać nieco intensywniej. Być może czas utwardzania w obu przypadkach minimalnie się różnił, co wpłynęło na efekt końcowy. Wybaczcie mi krzywego paznokcia u palca wskazującego, ale ciągle mi się łamie z boku i nie mogę go okiełznać. 
  
         
Co sądzicie o tym produkcie? Ja jestem zachwycona, choć chyba przejadł mi się już ten efekt przez oglądanie wielu recenzji tego pyłku. :D

Pyłek możecie kupić TUTAJ - aktualnie jego cena wynosi 7,99$ za 1g. Możecie go także dostać w mniejszej gramaturze 0,5g za połowę ceny większego opakowania. 
  
Jeśli zdecydujecie się na zakupy w sklepie BornPrettyStore, zachęcam do skorzystania z poniższego kodu rabatowego: 

12 komentarzy:

  1. Nie nosze hybryd, wiec nie woem jakby ten pylek sprawdzal sie na normalnych lakierach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyłek wciera się w warstwę dyspersyjną, którą posiadają lakiery hybrydowe, a zwykłe nie, więc obawiam się, że na zwykłych lakierach takiego efektu tym pyłkiem się nie osiągnie. :(

      Usuń
  2. Szkoda trochę, że kolor "zjada", ale efekt holo jest i tak obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, zakochałam się w tym efekcie <3 Chyba muszę sobie taki kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kupiłam, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten holoś! :) efekt powalający ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger