10 listopada

BornPrettyStore Zestaw stempli jelly

    
Dawno temu (tak dawno, że już nie pamiętam kiedy), otrzymałam paczkę ze sklepu BornPrettyStore, w której znalazł się m.in. zestaw stempli. 
     
    
Zestaw ten zawiera trzy stemple typu jelly oraz trzy zdrapki. Coś mi się kojarzy, że do tego dostałam jeszcze "karty-zdrapki" sygnowane logiem sklepu, ale pewności nie mam. W każdym razie, jeśli tak było, to był to gratis, bo zestaw takich wynalazków nie obejmował. :) 
     
     
Moje początki z tym rodzajem stempla były ciężkie. Przez niespełna 5 lat mojej blogowej "kariery", przerobiłam wiele stempli i śmiem stwierdzić, że nie miałam trudniejszego w obsłudze stempla, niż ten. Wyczarowanie nim całego wzorku było dla mnie męką - przynajmniej na początku, jednak wiele prób (zarówno tych bardziej, jak i mniej udanych) przyczyniło się do mojego małego sukcesu. Oczywiście mowa o momencie, kiedy pierwszy raz, za pomocą tego stempla odbił mi się wzorek w całości. :D Okazało się, że dociskałam za mocno stempel, a wystarczyło nim po prostu musnąć płytkę.
  
    
Stempel może i jest fajny, bo przez "dziurkę" u góry chwytaka widzimy paznokieć, dzięki czemu możemy ustawić sobie wzorek tak, jak chcemy, bez trafiania stemplem na ślepo, jednak nie polubiłam się z nim za bardzo. Na pewno nie polecam go osobom zaczynającym swoją przygodę ze stemplami. W dalszym ciągu moim faworytem jest TEN stempel i to jego polecam początkującym. 
  
A tak wyglądają efekty mojego stemplowania tymże sprzętem: 
    

Zestaw stempli możecie kupić TUTAJ, aktualnie w cenie 7,99$ za 3 sztuki wraz ze zdrapkami. Jeśli zdecydujecie się na zakupy, zachęcam do skorzystania z kuponu zniżkowego:

13 komentarzy:

  1. Kurczę a właśnie nad tego typu stempelkiem zastanawiałam się, by rozpocząć moją stempelkową przygodę. Myślałam, że widoczność odbijanego wzoru znacznie ułatwia sprawę. Muszę w takim razie poszukać stempelka dla nowicjuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek kup ten, który polecam w poście. Jak już opanujesz do perfekcji techniki stemplowania, wtedy zachęcam do zakupu przezroczystego stempelka. :)

      Usuń
  2. Mam taki zestaw z Essence, ale kompletnie nie umiem go używać :D Wszystkie próby kończyły się fiaskiem. Może i ja za mocno dociskałam stempel. Następnym razem spróbuję zrobić to delikatniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw essence to totalne dno. Poszukaj czegoś innego :)

      Usuń
    2. Zestaw essence to totalne dno. Poszukaj czegoś innego :)

      Usuń
    3. Dokładnie, zainwestuj w lepszy stempel. :)

      Usuń
  3. nie umiałabym się bawić takim sprzętem ale wzorki są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się tylko, może warto jednak się przełamać i podjąć próbę? :)

      Usuń
  4. Ja wzięłam go na początek właśnie i to była dla mnie męka! Od tej pory podchodzę do stemplowania jak pies do jeża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj inne stemple. Nie ma się czego bać, trzeba próbować - a warto, bo jest to wygodny i szybki sposób na zdobienia. :)

      Usuń
  5. Dużo zależy też od lakierów którymi stemplujemy.u mnie ten stempel spisuje się z lakierami golden rose doskonale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im gęściejszy lakier, tym ten stempel gorzej mi odbijał. Fajny gadżet, ale chyba wolę swoje sprawdzone, niezawodne stemple.

      Usuń
  6. Uwielbiam te stemple clear! Nie wyobrażam sobie teraz powrócić do tych zwykłych, szczególnie przy takich zdobieniach gdzie musi być prosto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger