13 lipca

p2 Dresscode Happy nr 010 - Vintage Lily

 
   
Vintage Lily to liliowy piasek z limitowanej kolekcji p2 Dresscode Happy. Lakiery p2 są tanie i mają ciekawe kolory, dlatego jeśli macie do nich dostęp, warto w nie zainwestować. Ja niestety nie miałam nigdy możliwości stanąć przed szafą z kosmetykami tej firmy. Na szczęście z pomocą przyszedł mi sklep abc-uroda
   
 
        
Na początku myślałam, że lakiery z tej serii to zwykłe shimmery. Malując paznokcie doznałam szoku - patrzę, a tu lakier zamienia się w chropowatą powierzchnię. Wykończenie to uważam za plus, bo bardzo podoba mi się ten lakier w wersji piaskowej. Vintage Lily charakteryzuje się dwuwarstwowym kryciem oraz przyzwoitym czasem schnięcia. O dziwo nie spotkałam się z odpryskiwaniem tego lakieru - wycierał się z końcówek, ale odprysków na swoich paznokciach nie widziałam. Jestem bardzo zadowolona z jego trwałości, bo nosiłam go 3 dni bez żadnej skazy (nie licząc przetartych końcówek). Biorąc pod uwagę, że zazwyczaj lakier odpryskuje mi dzień po pomalowaniu paznokci, to całkiem długo nosiłam ten piasek. Lakier można było jeszcze jakiś czas temu kupić w drogeriach DM w cenie 2,25€. Pojemność 8ml. 
    
 

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger