20 lipca

Catrice Hip Trip LE nr C05 - Nude & Rude

 
   
Ostatnio mam fazę na lakiery w neutralnych kolorach. Ciągle szukam nudziakowego ideału. Bardzo trudno jest mi znaleźć lakier, który zgra się z moimi jasnymi i lekko różowymi dłońmi. Dzisiejszy Catrice w porze wiosennej nie bardzo do mnie pasował, ale teraz, kiedy trochę się opaliłam, wygląda apetyczniej. 
         
 
    
Nude & Rude to bladoróżowy lakier z żółtymi tonami. W buteleczce przypomina trochę lakier perłowy, ale to za sprawą srebrnego shimmera, którego na paznokciach praktycznie nie widać. Zobaczcie na powyższym zdjęciu - nawet z fleszem prawie zanika, a co dopiero na co dzień. Ze względu na to, że lakier lubi smużyć, warto nałożyć trzy cienkie warstwy. Na pierwszym zdjęciu widzicie manicure z użyciem tego lakieru na pełnym słońcu, zaś na drugim w porze wieczornej, już z lampą błyskową. Muszę przyznać, że w zależności od oświetlenia, ten Catrice ma różne oblicza. Zauważyłam, że w słońcu ma więcej żółtych tonów, niż w pochmurny dzień. Osobiście bardziej pasuje mi kolor bez nuty żółci, ale to już zależy od gustu i koloru skóry. Lakier pochodzi z kolekcji Hip Trip, która obecnie jest już nie dostępna. Nie mam pojęcia, ile kosztował, ale z tego, co znalazłam w Internecie wynika, że jego cena wynosiła 2,99€. 
   
Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu abc-uroda.

10 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger