24 marca

Ulica Sezamkowa

 
 
Chyba nie ma osoby, która nie kojarzy tej bajki, prawda? Postanowiłam stworzyć manicure z motywem Ulicy Sezamkowej.
     
 
   
Tym razem postawiłam na minimalizm. Na paznokcia u palca środkowego nałożyłam srebrny lakier Manhattan Bonnie Strange nr 001 - Berlin Bling oraz naklejkę przedstawiającą Ciasteczkowego Potwora, a na pozostałe paznokcie nałożyłam czerń Golden Rose Rich Color nr 35. Całość bardzo mi się spodobała, nie mogłam się napatrzeć. :)
     
 
   
Naklejki bardzo dobrze przylegają do paznokci. Podoba mi się w nich to, że każdy obrazek ma kilka rozmiarów, dzięki czemu każdy dopasuje sobie jakąś ilustrację, niezależnie od tego, czy ma szerokie, czy wąskie paznokcie. Te i inne naklejki można kupić na Allegro, u sprzedawcy NAKLEJKI-WODNE.

18 komentarzy:

  1. ale super! lubię naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale słodziak :D super masz te naklejki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe te naklejki :D fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak z kryciem tego golden rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie warstwy. Recenzja lakieru jest podlinkowana w notce. ;)

      Usuń
  6. Jak słodko <3 Śliczny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę jeszcze mani z Elmo w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko doprowadzę paznokcie do porządku, na pewno coś się pojawi. :)

      Usuń
  8. Ale genialnie :d Hahaha super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee.. A ja liczyłam, ze jak ulica sezamkowa to będzie mega kolorowo,a tu takie zaskoczenie.. Ale mimo wszystko na sam widok tych naklejek aż się gęba śmieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, dostałam do przetestowania kilka takich naklejek i zupełnie o nich zapomniałam. Chyba najwyższa pora na pierwszą próbę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie mogę dostać takie naklejki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger