09 stycznia

p2 Lost in Glitter nr 030 - Start Wild!

 
   
Start Wild! to zielony brokat różnej wielkości mieniący się na wszystkie kolory. Drobinki zanurzone są w półprzezroczystej, zielonej bazie. Aby osiągnąć pełne krycie, należy pomalować paznokcie trzema warstwami lakieru. Pędzelek jest wygodny - łatwo się nim maluje, równomiernie rozprowadza brokat. Zmywanie (jak w przypadku większości glitterów) do najprostszych nie należy, ale chyba nikt nie jest tym faktem zaskoczony. :) Pojemność lakieru wynosi 11ml. O jego dostępność pytajcie w sklepie abc-uroda.           

p2 Color Victim nr 620 - Artful i jedna warstwa brokatu: 
 
         
 
     
Tutaj połączenie glittera z Golden Rose Rich Color nr 35:    
 
          
A tak wygląda Start Wild! solo: 
 
   
Co myślicie o tym lakierze? Macie coś podobnego w swoich zbiorach?

15 komentarzy:

  1. Solo mi się podoba :) A nazwa świetnie pasuje, jest taki dziki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam wygląda lepiej niż na lakierze bazowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie chyba an czarnym najlepiej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na czarnym bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W buteleczce mi się podobał, ale na paznokciach już mnie nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny solo, kojarzy mi się trochę z jakimś jaszczurem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przeczytałam, to zobaczyłam w nim krokodyla. :P

      Usuń
  7. Super, cała kolekcja mnie bardzo urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, nie lubię ani zieleni, ani brokatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ciemnym lakierze lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger