22 stycznia

Colour Alike GDN nr 485 - Żabianka

 
    
Już na wstępie zdradzę Wam coś, co powinno ukazać się na końcu notki - wcale nie jestem zadowolona z tego lakieru. Być może trafiłam na felerny egzemplarz, albo moje paznokcie nie lubią się z tą firmą - ciężko mi to stwierdzić.
   
Żabianka w moim przypadku bardzo długo schnie (przy ostatniej warstwie) i ma trójwarstwowe krycie. Sama aplikacja była przyjemna, dopiero czas schnięcia zniechęcił mnie do dalszego użytkowania. Pomyślałam, że kolor całkiem fajny, więc dam mu szansę i zobaczę, jak długo będzie się trzymał na mojej płytce. Pomalowałam go warstwą utwardzacza i cierpliwie poczekałam, aż całość wyschnie. Kolor pozytywny, jednak następnego dnia czar prysnął - już po kilkunastu godzinach pojawiły się odpryski. Nie jeden odprysk, a kilka odprysków. Lakier na kilku paznokciach poodchodził aż do połowy płytki. Kupiłam jeszcze jeden kolor z tej kolekcji - gdy go użyję będę wiedzieć, czy to ten jeden egzemplarz jest beznadziejny, czy cała seria źle się nosi na moich paznokciach. Cena lakieru to 11,49zł, można go kupić w sklepie internetowym firmy. Pojemność 8ml. 

14 komentarzy:

  1. Niektóre moje lakiery z Colour Alike mają już ponad dwa lata, sprawują się całkiem dobrze i schną również przyzwoicie:). Może to zasługa lakieru nawierzchniowego, może moja płytka się z nimi lubi, nie wiem...
    Daj znać jak drugi z zakupionych egzemplarzy będzie się zachowywał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać :) może to połączenie 3 warstw + utwardzacza tak zrobiło

      ale kto wie...

      Usuń
    2. może warto nałożyć pod spód jakąś mleczną bazę (ja z reguły używam bezbarwnych, ale przy lakierach bardziej wymagających sięgam właśnie po mleczną) dzięki temu standardowe dwie warstwy powinny wystarczyć...

      Usuń
    3. Muszę kiedyś wypróbować ten sposób. :)

      Usuń
  2. Ja lakiery Colour Alike bardzo lubię i super mi się je nosi, a ten kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że okazał się kiepski bo kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek ;) Być może faktycznie masz jakiś felerny egzemplarz, ja generalnie jestem zadowolona z lakierów CA ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, lubię takie zielenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor nawet ładny :) szkoda że u cb się nie spisał, ja jeszcze nie mam żadnego lakieru tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego lakieru tej firmy także nie wiem. Jednak zielony kolor do mnie nie przemawia :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger