21 grudnia

Softer Crazy Colours nr 24 - Mojito

 
  
Mojito to kremowa baza w kolorze mięty z dodatkiem złotego shimmera, który widać tylko w sztucznym świetle i na zdjęciach z użyciem lampy błyskowej. Aplikacja raczej do najprostszych nie należy, gdyż lakier lubi smużyć, a pędzelek robi prześwity. Pełne krycie osiągnęłam dopiero po nałożeniu trzech warstw. Schną one dość długo, ale od czego mamy utwardzacze? ;) Lakier łatwo się zmywa, choć podczas tej czynności brudzi trochę skórki. Pojemność 9ml.

15 komentarzy:

  1. 3 warstwy? sporo... ale kolorek bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 warstwy to trochę dużo :( Ale kolor też mnie nie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta ładna, choć po opisie sądząc ten lakier raczej nie zawładnął Twoim sercem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniechęcił mnie do siebie beznadziejną aplikacją. :(

      Usuń
  4. Dla mnie 3 warstwy nie straszne :DDD Super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam, jeszcze nie testowałam. Kolor ładny, szkoda tylko że takie kiepskie krycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor fajny, testowałam go ostatnio, też 3 warstwy musiałam nałożyć i pokryć wysuszaczem ale i tak go lubię, zapach ma fajny i ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a dla mnie on jest świetny ;) bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor tylko te 3 warstwy....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger