29 grudnia

Kiko nr 389

 
      
Kiko nr 389 to dla mnie dość niejednoznaczny kolor. Według mnie jest to mięta z nutą morskiego koloru. Do pełnego krycia potrzebne mi były 3 warstwy, choć podejrzewam, że dla wielu z Was dwie warstwy dadzą zadowalający efekt. Nie wiem, czy to wina pędzelka, konsystencji, czy może techniki malowania, ale lakier bardzo smużył, stąd to wielowarstwowe krycie. Na chwilę obecną źle się czuję z tym lakierem na paznokciach, ale myślę, że latem może będzie mi pasować, gdy opalę trochę dłonie. Pojemność 11ml. 

17 komentarzy:

  1. To jeden z moich ukochanych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważny jaki to kolor konkretnie, ważne że jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie "mój" kolor, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko jeden lakier z Kiko, ale go uwielbiam i chce więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham miętuski :) ten jest wprost uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) Ja najbardziej lubię takie kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny letni kolor mi z kiko marzą się piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, jeden z moich ulubionych Kikaczy, fakt, najlepiej prezentuje się przy odrobinie opalenizny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger