12 września

Paznokciowe podsumowanie zakupów - lipiec, sierpień 2013

Tyle maleństw przybyło mi w ciągu dwóch ostatnich miesięcy...  
...a jeszcze 8 z nich nie ma na zdjęciu (z czego 4 jeszcze nie dotarły do mnie). 
         
    
Nigdy nie spodziewałabym się, że w samym sierpniu kupię 20 lakierów. To było nieplanowane, liczyłam na to, że w TK Maxxie zobaczę pustki, a tam do wyboru, do koloru, samych setów Color Club było z 15! To i tak dobrze, że wyszłam tylko z dwoma (albo aż!). Set Alter Ego kupiony za namową TŻa, który jest anty-lakierowy i wstępnie burzył się na myśl o zakupie jednego seciku.   
   
 
Góra: Color Club Poptastic Collection - Tk Maxx, 44,99zł
Dół: Color Club Alter Ego Collection - Tk Maxx, 44,99zł
 
 
     
Góra:
Essie - Naughty Nautical (mini wersja; pozostałe 3 kolory poszły w świat) - ok. 9zł/szt.
Catrice nr 900 - Steel My Heart - Drogeria Natura, 2,99zł
Catrice nr 890 -  How I Matt Your Mother - Drogeria Natura, 2,99zł

Dół: 
Vipera Roulette nr 34 - wysepka Vipera, 13zł
Golden Rose Rich Color nr 36 - wysepka Golden Rose, 6,90zł 
Golden Rose Impression nr 09 - wysepka Golden Rose, 12,90zł 
Dance Legend New Prism nr 12 - Android, ok. 37zł 

Oprócz tego kupiłam jeszcze 3 lakiery Eveline Mini Max za 3,89zł oraz set mini Lush za 52,43zł, który jeszcze do mnie nie dotarł.
   
    W ciągu ostatnich dwóch miesięcy na lakiery wydałam 238,86zł

37 komentarzy:

  1. Ależ cuda :D Te z poptastic collection są po prostu przepiękne ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ci się nazbierało przez dwa miesiące :D Cudowne kolorki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi się ten set z Color Club podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie.. skromniutko:D same cuda...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to moja lodówka by tych lakierów nie pomieściła już:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamila, zawsze z tymi zestawieniam co Ci przybyło łapię się za głowę ;) Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, jakie super łowy! Aż zazdroszczę. W ramach oszczędzania nie stać mnie na nowe lakiery. Ale parę do wypróbowania jeszcze stoi na półce, więc nie jest tak źle.. ;)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś lakierowym szaleńcem :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przerażasz mnie, ja w ciągu 2 miesięcy nie wydaję tyle na wszystkie kosmetyki. To już chyba uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, bo nie mam nad tym za bardzo kontroli. Tyle ubrań mogłabym za to kupić, jakbym zaoszczędziła na lakierach. :o

      Usuń
  10. Ja też trochę nakupowałam szczególnie w DMie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojeeeeeeej! Ależ zaszalałaś! Tyle wydaćw dwa miesiące na same lakiery? w tym miesiącu 'odwyk' od lakierowych zakupów, czy nadal szalejesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu targi kosmetyczne w Warszawie, więc odwyk raczej nie, ale od października próbuję zacisnąć pasa. :)

      Usuń
  12. O kurczę, ale ci się nazbierało ;) Cudeńka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. No szalenstwo...kolorki wszystkie cudne. Dobrze zrobic sobie takie podsumowanie cenowe, wtedy dopiero wychodzi ile tak naprawde sie wydaje. Bo tutaj 10 zl tam 8 zl itd, i to niby nie taka duza sumka, ale jednak sie zbiera.:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No sumka niezła. A kolory ciekawe, przydałoby mi się uzupełnić podobnymi moją półkę :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 230 zł? moja cała 'kolekcja' tyle nie kosztowała... a Ty wydałaś tyle w 2 miesiące... Gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super lakiery i niezła sumka. Nadejdzie czas, że zbiory lakierowe będziesz mieć tak duże i jedynie wyjątkowe egzemplarze będziesz kupować :) Jak nie to przynajmniej sobie tak tłumacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. widze, że również skusiłaś się na dwa zestawy Color Club :P tylko, że zupełnie inne niż ja, chociaż ta Poptastic też mnie kusiła, oj kusiła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość wrócić się po Poptastic, to polecam - tylko niebieski i fioletowy trochę za rzadkie są, przynajmniej w moim egzemplarzu. :)

      Usuń
  18. ooo widzę ładnego holosia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne lakiery i niezła kwota... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. wykupiłaś wszystkie CC w Tiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wszystkie, jeszcze z 10 setów zostało. :P

      Usuń
  21. O jest i top Vipery, muszę go w końcu kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. CC zazdroszczę pzygarnęłabym chyba wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak długo pragnęłam sety CC, fajnie, że udało mi się je kupić. ;)

      Usuń
  23. kurde, chyba i ja się skuszę na ten Alter Ego... :-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki,najbardziej podobają mi się te alter ego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger