09 sierpnia

TAG: 50 faktów o mnie

1. Jestem otwarta i nie mam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości...
2. ... ale bardzo wstydzę się rozmawiać przez telefon z obcymi - nawet jeśli to jest konsultantka sieci komórkowej i wiem, że nigdy się z nią nie zobaczę. :P
3. Lubię ketchup, lubię zupę pomidorową, ale nie lubię pomidorów.
4. Nie wierzę w horoskopy, ale czasem je czytam.
5. Wierzę w przesądy, odkąd jeden mi się sprawdził.
6. W dowodzie mam wpisane 160cm wzrostu, choć tak naprawdę mam 158 lub 159cm.
7. Mam kota, który zjada komary i muchy.
8. Wolę wakacje nad morzem, niż w górach.
9. Zdecydowanie za dużo czasu spędzam przed komputerem.
10. Po włączeniu komputera pierwsze co robię, to sprawdzam maila.
11. Do tej pory miałam 7 telefonów komórkowych i tylko pierwsze dwa nie były w naprawie, a ostatni (ten aktualny) właśnie zaczyna się psuć.
12. W wolnych chwilach uprzykrzam życie mojemu TŻowi (albo on mi :P).
13. Prawie wcale nie oglądam telewizji.
14. Nienawidzę swojego naturalnego koloru włosów.
15. Mam niezidentyfikowany kolor oczu. W zależności od pory roku oraz rodzaju światła mam niebieskie, zielono-żółte lub szare, a na zdjęciach czasem wychodzą brązowe.
16. Moją ulubioną porą roku jest wiosna, nienawidzę lata.
17. Mam obsesję na punkcie komarów, a one z kolei bardzo często mnie gryzą.
18. Nie toleruję psów w bloku.
19. Zawsze mam ustawiony zegarem 10 minut do przodu, ale i tak zazwyczaj się spóźniam.
20. Jestem uparta - gdy coś sobie postanowię, tak musi być.
21. Spośród wszystkich kosmetyków, najwięcej mam lakierów (ale to już chyba wiecie :)).
22. Panicznie boję się burzy.
23. Nie toleruję wszelkiego robactwa.
24. Latem nigdy nie otwieram okna na oścież wieczorem, a "fruwaki" i tak wpadają.
25. Nie noszę spódniczek.
26. Zawsze widzę negatywne strony każdej sytuacji.
27. Nienawidzę przebywać w szpitalu - nawet, gdy mam kogoś odwiedzić.
28. Lubię na jeden dzień wyjechać do dużego miasta, ale na dłuższą metę bardzo mnie to męczy (dużo ludzi na ulicach, jeszcze więcej samochodów, zapchane tramwaje, głośne ulice itp.)
29. Rzadko kiedy słucham muzyki - tylko wtedy, gdy jeżdżę autobusem lub idę pieszo sama.
30. Nie gotuję, bo nie lubię. W sumie nie wiem, czy umiem. :)
31. Gdy byłam mała, miałam grzywkę na prosto. Teraz nie wyobrażam sobie mieć grzywki.
32. Nie mam ulubionego koloru, ale nie lubię żółtego i brązu.
33. Przechodziłam różne metamorfozy kolorystyczne włosów, ale najlepiej czuję się w ciepłym brązie.
34. Konto na Facebooku założyłam jako jedna z ostatnich z grona znajomych.
35. Ostatnio kupiłam Helmer, który uważałam, że jest mi zbędny, a teraz nie wyobrażam sobie, jakby było bez niego. :P
36. Mam słabość do pizzy i kebabów.
37. Po sosie czosnkowym suszy mnie przez 2 dni.
38. Wszystkie moje skarpetki są czarne i jednakowego kroju - dzięki temu nie mam problemu ze znalezieniem drugiej do pary.
39. Zdarza mi się nie spać do późna, chociaż tak naprawdę już od dawna chce mi się spać.
40. Rzadko kiedy kupuję kosmetyki stacjonarnie.
41. Nie używam błyszczyków do ust.
42. Nie mam problemu z nauką języków obcych.
43. Jestem wzrokowcem.
44. Nie mam podzielnej uwagi i nie umiem się skupić na kilku rzeczach jednocześnie.
45. Nauczyłam się czytać w wieku 4 lat.
46. Mam bzika na punkcie częstego mycia rąk.
47. Staram się zachować porządek na komputerowym pulpicie i ograniczam się do dodawania kilku najważniejszych programów i dokumentów.
48. Nie lubię większości warzyw.
49. Nie piję wody mineralnej.
50. Prawie zawsze wychodząc z domu zapominam, czy zamknęłam mieszkanie.

Liczę po cichu na to, że może ktoś to przeczyta do końca... :P

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam te tag można się dowiedzieć z niego tyle fajnych i ciekawych rzeczy.Muszę osobiście siąść i napisać sama kilka faktów o mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 mnie zdziwiła,a z 50 mam identycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 90% tych faktów dotyczy też mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tag jest świetny :) też miałam obawy, czy ktoś doczyta do końca^^

    OdpowiedzUsuń
  5. też się panicznie boję burzy.. i kocham pizzę:D nie będę się z resztą rozpisywać ( jeszcze wiele wspólnych rzeczy by się znalazło:D) , bo nie mój tag:D
    Miło było Cię lepiej poznać!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrnęłam do końca, jak zaczęłam czytać 20 to aż nie wiem kiedy skończyłam, tak szybko poszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 14 - mam tak samo ;/

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nigdy nie pamiętam czy zamknęłam dom lub samochód, więc jak je zamykam to sobie śpiewam (wtedy pamiętam czy śpiewałam czy nie) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przeczytałam :) Też miałam 4 lata jak zaczełam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba czas i na mnie :) mam pewien pomysł na ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no, ciekawa osóbka się z Ciebie klaruje :D
    nie myślisz przypadkiem nad napisaniem kolejnych 50 faktów ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pożytecznego kotka masz :D "Fruwaki" mnie powaliły na łopatki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. 48 ! Chciałoby się rzec 'Mam tak samo jak ty' :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe ile nas łączy - ja boję się rozmawiać z obcymi przez telefon, mam same czarne skarpetki, a mój zegarek też jest zawsze ustawiony o kilka minut do przodu :P
    Uwielbiam czytać ten tag, to strasznie fajnie jest móc Was trochę poznać! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ze skarpetkami tak samo - tylko czarne stópki. jak to ułatwia życie! ;)
    kilka innych faktów też mamy wspólnych, ale... ten najciekawszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger