26 sierpnia

Essie - Sunday Funday

 
   
Sunday Funday to delikatnie rozbielona koralowa czerwień (ale w dalszym ciągu intensywna) z dodatkiem srebrnego shimmera. Konsystencja gęsta, pędzelek robi smugi, a lakier fatalnie się nakłada (oceniam miniaturkę). Krycie trójwarstwowe, a trwałości brak - odpryski miałam następnego dnia. Lakier bardzo mnie zawiódł, bo z całej kolekcji Naughty Nautical ten kolor podobał mi się najbardziej. Poza tym liczyłam na lepszą trwałość od tej firmy. Pojemność 5ml.

13 komentarzy:

  1. piękny jest! może felerny egzemplarz? ja na essie nie narzekam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 essiaki pełno wymiarowe i bardzo je lubię. Nie wiem co z tym jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, ja mam 2 Essie i jestem zadowolona z ich jakości

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień, fajnie, że ma drobinki :)
    Chociaż mnie z tej serii najbardziej się podoba morska zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to mnie zaskoczyłaś ,że essie taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
  7. Essie ogólnie słynie z kiepskiej trwałości, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, słabiutki ten essiaczek, choć kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger