31 stycznia

Miyo Mini Drops nr 63 - Inkberry

 
   
Choć na zdjęciu wygląda jak czarny lakier, to w rzeczywistości jest to piękny granat z ciemnoniebieskim shimmerem. Co prawda na paznokciach shimmer nie jest widoczny, ale to nie zmienia faktu, że lakier świetnie się prezentuje. Kryje po nałożeniu dwóch warstw, które dość szybko schną. Konsystencja jest idealna, a pędzelek wygodny. Trwałość dwudniowa - podejrzewam, że kolor w tej kwestii odgrywa istotną rolę. Nie wiem, jak u Was to wygląda, ale na moich paznokciach czerwienie oraz ciemne kolory trzymają się krócej, niż lakiery w pozostałych kolorach. Lakiery Miyo Mini Drops mają pojemność 8ml i można je dostać m.in. w małych osiedlowych drogeriach oraz w sieci drogerii Jasmin. 

19 komentarzy:

  1. śliczny kolor, szkoda, że u mnie niema tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek, ciekawa jestem jak się będzie zmywał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ciemne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam jakiegos ładnego granatu, jak tylko go gdzieś spotkam, to sie mu przyjrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, wpadający w oko kolor. Z przyjemnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie vampy :D
    Żałuję, ze do MIYO nie mam dostępu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny kolorek, ciekawią mnie lakiery z MIYO;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny jest. W butelce jeszcze widać ten granat, na paznokciu już nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ciemne kolory lakierów:) Ale u mnie też trzymają się krócej;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś uwielbiałam nosić takie kolory na paznokciach. A teraz podobają mi się tylko u kogoś, sama nie mogę się przemóc by tak pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie :) Lubię zimą nosić takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny na zimę, uwielbiam takie ciemne kolory o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;) chodzi Ci o tego piaskowego OPIka z nr 4 u mnie? Stay The Night? on jest raczej czarny z czerwonymi drobinkami ;)
    zostawiłam komentarz u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przygarnęłabym 2 MIYO do swojej kolekcji... jednak dążę do jej uszczuplenia :( Jeśli jednak zmienię zdanie dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger