28 stycznia

MeMeMe Long Lasting Gloss Nail Polish nr 88 - Lyrical

 
   
Lirycal to pastelowa żółć od MeMeMe kryjąca przy trzech warstwach. Jak na żółty lakier jest to zadowalające krycie. Szybko schnie i choć trochę smuży, to nie sprawia większych problemów podczas aplikacji. Lubię cienki pędzelek w mini wersjach tych lakierów - można nim precyzyjnie nałożyć lakier, nie wyjeżdżając poza obszar paznokcia. Odpryskuje następnego dnia po pomalowaniu paznokci. Można go kupić TUTAJ w cenie 15zł/5ml. 

17 komentarzy:

  1. Świetny ten kolor, lubię nosić żółciaki szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak szybko odpryskuje... Kolor bardzo letni i śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny, jednak czytałam sporo o tym kolorku i prawie żadnych pozytywów. Szkoda, bo kolor bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żółte, rozbielone lakiery

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio bardzo mnie 'wzięło' na żółcie, także bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, mam taki z Miss Sporty ale jest bani!, muszę poszukać takiego koloru z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię pastele :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, ale już mam jeden pastelowy żółty i przyznam, że źle się z nim czuję na paznokciach. Wybitnie mnie rozprasza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor fajniutki :) Tylko szkoda, że tak szybko odpryskuje :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam odpryskiwanie, kolor jest uroczy! Niby żółty, a jednak troche pastelowy. wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor:) Ale raczej na wiosnę, lato:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mania żółciom mówi stanowczo nie, ale gdyby wyglądała w nich tak ładnie jak Ty, z pewnością by zdanie zmieniła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger