04 grudnia

p2 Color Victim nr 541 - Night Out

  
Myślałam, że nigdy nie będę miała tego lakieru... Aż pewnego dnia napisałam do znajomej, która mieszka w Niemczech, czy nie kupi mi go. Nie żałuję wyboru, bo lakier jest rewelacyjny! Umiejętnie nałożony pokryje paznokcie już po pierwszej warstwie. Trzyma się 3-4 dni i kosztuje tylko 1,55€. W zależności od światła, lakier jest granatowy, bądź ciemnoszary. Pędzelek jest sztywny, co bardzo ułatwia malowanie. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i dalej go kocham. :P Pojemność 8ml, można go kupić w Drogeriach DM na terenie Niemiec. Na zdjęciu dwie warstwy lakieru, za wyjątkiem kciuka - tutaj z czystego lenistwa nie nałożyłam drugiej warstwy.

13 komentarzy:

  1. Za taką cenę i trwałość bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, ciekawe czy ja kiedyś spróbuję p2 ;) ładny ma kolor, taki niejednoznaczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo nietypowy kolor :) chciałabym mieć kiedyś okazję, żeby go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się:)
    Z jednej strony rozpaczam, że nie mam dostępu do tych lakierów, ale z drugiej mój portfel się cieszy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemniaczek :) Ciesz się, że masz dostęp do lakierów zza granicy, wiele blogerek na pewno chciałoby się cieszyć taką możliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że nie mam dostępu. To był jednorazowy przypadek. :)

      Usuń
  7. Zgadzam się, efekt nie "powala", ale na pewno jest czymś ciekawym, co warto wypróbować :) a już spróbowałam, mięta bardzo mi się podoba, wygląda elegancko i estetycznie na paznokciach:) pozostałe dwa kolory nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger