23 grudnia

Flormar Supershine Miracle Colors nr U33

 
  
Dobre krycie, szybkie schnięcie i super trwałość - takie cechy posiada Flormar Supershine Miracle Colors nr U33. Ponadto lakier ma wygodny w użyciu pędzelek i dobrą konsystencję. Dwie warstwy wystarczą do pokrycia paznokcia i wytrzymują one kilka dni w stanie nienaruszonym. Lakier mieni się na niebiesko i fioletowo, niestety fioletu nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. Serię Supershine Miracle Colors można dostać na stoiskach Flormar, na Allegro oraz w wybranych drogeriach osiedlowych. Swój egzemplarz kupiłam za 11zł na stoisku tej firmy. Pojemność 10ml.

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie natrafiłam na te lakiery w drogeriach :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie miałam jeszcze żadnego flormaru w łapkach, a tak mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go :> jest bardzo podobny do Lovely 375, ale lepszy jakościowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to samo chciałam napisać!
      bardzo lubię Lovely #375, także ten też przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, dziękuję za TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś tu się polubił z Flormarkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger