12 grudnia

Barry M Gelly Hi-Shine - Watermelon

 
   
Wiele razy oglądając swatche lakierów w butelkowej zieleni marzyłam o swoim egzemplarzu w tym kolorze. Wybór padł na Barry M Gelly Hi-Shine o nazwie Watermelon. Lakier ten charakteryzuje się wysokim połyskiem (na zdjęciu bez top coatu). Krycie dwuwarstowe, wykończenie jelly. Nie schnie z prędkością światła, ale bez wysuszacza po ok. 30 minutach jest już suchy. Wygodny pędzelek ułatwia równomierne nakładanie lakieru. O trwałości się nie wypowiadam, gdyż pomalowałam paznokcie u jednej ręki i stwierdziłam, że źle się czuję w tym kolorze. Pojemność 10ml, cena £4 (ok. 21zł). 

4 komentarze:

  1. wykończenie ma piękne- idealne jelly!
    rzeczywiście prawdziwa butelkowa zieleń- bardzo ciemna i nasycona.
    myślę, że dla mnie ten odcień byłby 'za ciężki', mimo że jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się mocno zastanawiałam nad jego kupnem :) I po tym zdjęciu jeszcze mocniej myślę o odkupieniu go od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek,bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger