19 września

Flormar nr 408

 
  
Oprócz tego lakieru posiadam jeszcze dwa egzemplarze tej firmy, z neonowej kolekcji. Jak z neonów jestem bardzo zadowolona, tak ten lakier szczególnie mnie nie zachwycił. Zależy mi na długotrwałości lakierów - nieraz zmywam paznokcie następnego dnia, innym razem mogłabym nosić jeden kolor 4 dni. Preferuję długotrwałe lakiery, gdyż lepiej zmyć je po kilku dniach bez odprysków, niż następnego dnia z odpryskami. Kolor na paznokciach wydaje się być żywszy niż w buteleczce, przez co kupiłam kolejny lakier w nietrafionym kolorze. Dwie warstwy w pełni pokrywają paznokieć bez prześwitów, trwałość bez utrwalaczy wynosi 2 dni - co ciekawe, lakier nie odpryskiwał, tylko jakby odchodził płatami od paznokci. Schnie szybko, nakłada się go bez komplikacji. Po dwóch pierwszych lakierach Flormar nabrałam zaufania do firmy, ale teraz nie wiem, co myśleć o tych lakierach - nie wiem, czy wyżej omawiany produkt jest mniej trwały ze względu na kolor czy serię, a może po prostu kupiłam wadliwy egzemplarz. Mimo wszystko kupię jeszcze kiedyś lakiery tej firmy ze względu na zadowolenie z pozostałych Flormarów, które posiadam. Prawdopodobnie szykuje mi się wyjazd do Łodzi pod koniec września lub początkiem października, więc nadarzy się okazja do odwiedzenia stoiska firmowego. Pojemność 11ml, cena ok. 8zł.

13 komentarzy:

  1. mi nie przeszkadza jak krótko trzyma, kolorek jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor ;) Mam jeden lakier Flormar i dość długo schnie, i po ok 2 dniach są lekko pościerane końcówki ;/

    + Zapraszam Cię na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała pobuszować na stoisku Flormar, ale niestety w Szczecinie chyba nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie róże na paznokciach, sama mam ich kilka. Niestety nie widziałam u siebie tych lakierów:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, super blog, napewno bede czesto zagladac. A tym czasem zapraszam do mnie na rozdanie w ktorym do wygrania super bizuteria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w Warszawie nie ma Flormaru :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny. Mam słabe doświadczenie z lakierami Flormar wiec sobie na razie je odpuszczam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor fajny, nie mam jeszcze żądnego z tej firmy... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, bezpieczny kolor,
    ale jeśli o flormary chodzi to marzą mi się inne, te o ciekawszych wykończeniach :) niestetyy nie mam do marki dostępu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, szkoda, że u mnie nigdzie nie można dostać lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger