03 sierpnia

Pierre Rene Wielofunkcyjny preparat 3 w 1

 

Informacja producenta: 

Przeznaczenie: 
Baza pielęgnująca i utwardzająca paznokcie, ochrona przed przebarwieniami, utrwalacz i nabłyszczacz manicure. 

Działanie: 
- Utwardza płytkę paznokcia  
- Przyspiesza wzrost płytki i regeneruje paznokcie 
- Optymalnie balansuje główne składniki płytki do zachowania odpowiedniego nawilżenia i formy paznokci 
- Poprawia kondycję paznokci działając przeciw łamaniu, rozdwajaniu 
- Jako baza niweluje nierówności lakieru 
- Jako "top coat" przedłuża trwałość manicure 
- Stanowi podkład zabezpieczający przed przebarwieniami 
- Do stosowania również jako "natural manicure" 

Zawiera: 
- Wapń (Calcium) zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci 
- Ekstrakt z alg (Algae Extract) posiada właściwości nawilżające 
- Koktajl witamin C, E, F (Multiwitamin Complex) posiada właściwości odżywcze 
- Minerały (Minerals Complex) posiadają właściwości demineralizujące 
- Metioninę (Methionine) zapobiega łamaniu i rozdwajaniu, przyspiesza wzrost płytki paznokcia 
- Filtry UV 

Stosowanie: 
- Jako baza pod lakier - aplikować jedną warstwę na czyste, suche paznokcie
- Jako naturalny manicure - aplikować dwie warstwy na czyste, suche paznokcie 
- Jako nabłyszczacz i utrwalacz lakieru - aplikować na pomalowane paznokcie. 
  

Moje spostrzeżenia:
-
Utwardza płytkę paznokcia 
- Nie przyspiesza wzrostu płytki (chyba, że w minimalnym stopniu, ale nie zauważyłam tego) i nie regeneruje płytki
- Jako baza niweluje nierówności lakieru, jako top coat przedłuża jego trwałość
- Chroni przed przebarwieniami 
- Dobrze sprawuje się jako lakier bezbarwny na niepomalowane paznokcie. 

Na początku stosowania preparat szybko schnął zarówno po nałożeniu na czyste paznokcie, jak i na lakier. Po kilku miesiącach stosowania zauważyłam, że produkt 3 w 1 nakładany na lakier kolorowy długo schnie. W przypadku nakładania go na czyste paznokcie, czas schnięcia wynosi ok. minuty. Nie wiem, czym to jest spowodowane, ale top firmy Joko, który również posiadam i regularnie używam, również długo schnie na lakierze kolorowym.

Pojemność 11ml, cena ok. 13zł.

Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę. 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, może kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny preparat :). Ja morduję swoją diamentową z Eveline, która też długo wysycha ;).
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2012/08/pachnace-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chyba nie wierzę tym cudotwórczym top coatom:( nic mi nie pomagają...

    OdpowiedzUsuń
  4. może to być ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takiego nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś pierwszy raz o nim słyszę, może się skusze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger