12 sierpnia

Garden of Colour nr 68

 

Bardzo spodobał mi się ten kolor. Jest to mieszanka kremowego i bardzo jasnego różu. Lakier ma wykończenie kremowe, bez dodatków shimmera, za co ma u mnie wielki plus. Krycie trójwarstwowe, schnie szybko, jednak dość długo lakier pozostaje plastyczny na paznokciach - dopiero po ok. godzinie można bez obaw wykonywać ekstremalne dla paznokci czynności, np. otworzyć puszkę z napojem. Lakier można nabyć TUTAJ w cenie 6,99zł (15ml). Zachęcam do polubienia Facebookowego fanpage'u Silcare, gdzie można dowiedzieć się o nowościach i atrakcyjnych promocjach.
     
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę. 

18 komentarzy:

  1. Miałam bzika na punkcie kremowych pazurków, teraz stawiam na kolor, ale ten bardzo mi się podoba! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor - w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na paznokciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny :). Mi się jednak jasne pastele znudziły i postawiłam teraz na przybrudzony róż "Karl says très chic" z Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że tak długo schnie. niestety, to jest coś na czym zależy mi w pierwszej kolejności - oprócz dobrego krycia oczywiście.
    a kolor bardzo bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie kremowe wykończenia, a kolor jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z moimi zdolnościami lakier sechłby ze 3 dni. Przy takich "długowysychaczach" zawsze dotknę się jakiegoś materiału, gdzieś puknę, stuknę i jeszcze 3 warstwy, to już w ogóle - nie dla mnie takie zabawy, mimo, że kolor uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, strasznie delikatny :) Wielkie te opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger