31 sierpnia

Ados Extra Long Lasting nr 626


Lakier w sumie bez minusów. Dobra konsystencja, szybko schnie, smukła buteleczka ładnie się prezentuje na półce, a zarazem zajmuje mało miejsca. Bardzo się błyszczy - na zdjęciu bez top coatu. Kryje już przy jednej warstwie, a to mało spotykana cecha wśród czerwonych lakierów. Końcówki starły się trzeciego dnia, natomiast czwartego pojawiły się odpryski. Lakier rozmazuje się podczas zmywania, ale większość czerwieni (jak nie wszystkie) tak się zachowuje. Kolor ten świetnie prezentuje się zarówno na długich, jak i krótkich paznokciach. Ados Extra Long Lasting nr 626 można kupić TUTAJ za 5,20zł. Pojemność 9ml. 
   
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

18 komentarzy:

  1. przypomniałaś mi o ados. bardzo lubie ich lakiery, mam ich kilka w kolekcji;) ładna, klasyczna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :) Z tą firmą nie miałam jeszcze styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna klasyczna czerwień! Nie mam ani jednego lakieru z ich firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Miałam kiedyś fiolet z tej firmy ;) Lubiłam go ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery, mam kilka, zawsze kupuje w laboo- maja tam ogrom odcieni. Ostatnio kupilam niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Uwielbiam czerwone lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś lakiery tej firmy, ale kiepskie były może teraz są lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam lakieru tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mialam lakieru z tej firmy, ale naprawde brzmi dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jakoś nie bardzo lubię lakiery z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mialam lakieru z tej firmy
    zapraszam do mnie, bliźniaczy autograf z HP ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za recenzje ich lakieru, czekalam na opinie o tych lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna klasyka! też jestem zadowolona z lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie klasyczne czerwienie :) Jednak nie zgodzę się do końca z tym, że mało czerwonych lakierów potrzebuje tylko jednej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna, klasyczna czerwień. muszę się rozejrzeć za lakierami ados, może w końcu jakiś kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger