16 kwietnia

Pierre Rene Top Flex nr 221 - Soft Espresso

Z lakierów Top Flex, które udostępniła mi firma Pierre Rene, to właśnie ten lakier zainteresował mnie najbardziej. Lubię takie mleczne odcienie brązu. Co oprócz koloru jeszcze zachwyciło mnie w tym lakierze? Przede wszystkim trwałość. Pierwszy odprysk pojawił się dopiero trzeciego dnia! Jak na moje paznokcie to i tak późno. Lakier nałożyłam bez bazy i topu. Trudno mi było uchwycić kolor. Pierwsze zdjęcie jest z lampą, drugie bez. W rzeczywistości lakier ma niewiele ciemniejszy odcień od paznokci na drugim zdjęciu. Krycie dwuwarstwowe. Pędzelek wygodny. Jedynym minusem jest kapiący z pędzelka lakier - ile bym go nie nabrała, to i tak spływa. Pojemność 11ml, cena ok. 9zł.
Fakt, iż kosmetyk dostałam w ramach współpracy nie wpływa na moją ocenę.

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger