23 marca

Paczka od Lidii

Dziś pokażę Wam, co ciekawego kupiła mi Lidia. Poprosiłam Ją, by zobaczyła, czy u Niej w sklepach są lakiery, których nie mogę nigdzie dostać i żeby kupiła mi je. Zobaczcie, co dostałam. 

Zdjęcia można powiększyć, klikając je.
Od lewej: 
Miyo Mini Drops nr 31 Tropicana 
Miyo Mini Drops nr 30 Raspberry 
Eveline Holografic Shine nr 405 
Eveline Holografic Shine nr 414 


 Tutaj zdjęcie z fleszem:

Lidia, dziękuję Ci jeszcze raz za lakiery i za gratis w postaci wymarzonego Eveline HS nr 414. Mam nadzieję, że będę mogła jakoś Ci się odwdzięczyć. :) Nie mogę doczekać się testowania, jednak na razie wstrzymuje się - przyszły kapsułki keratynowe Twist-off. Dziś zmywam paznokcie i zaczynam kurację. Lakiery postaram się przetestować w przyszłym tygodniu. Nie wiem jeszcze, ile czasu będę wcierała tą odżywkę.

16 komentarzy:

  1. przymierzałam się ostatnio do zakupu Eveline Holografic Shine. Chyba się skuszę w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te lakiery z Eveline ;D
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory tych Miuo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest ta firma Miyo i chyba coś sobie ich zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że Ci się podobają :)
    (Matko jak ja nie lubię kiedy rówieśnicy mówią do mnie Lidia :D to brzmi tak gburowato xD).

    OdpowiedzUsuń
  6. no widzisz jaka ta lidzia dobra :D ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są :)
    u mnie tylko niedostępne te z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie holograficzny nr 414 mam teraz na pazurkach:) możesz zobaczyć u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie pokaż nam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten różowy lakier ! ;) Zapraszam do mnie:
    http://zacznijodnowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna paczuszka :) czekam na efekty kuracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger