18 marca

H&M Divided - Pear Icecream

 
Lakier ten wzbudził w Was największe zainteresowanie z kompletu lakierów H&M. Jest to miętowy, pastelowy odcień, który najprawdopodobniej będzie dominował tej wiosny na moich paznokciach. Szkoda, że pojemność jest tak mała (tylko 3,2ml). 

Trwałość dość kiepska, odprysnął następnego dnia, choć z utwardzaczem wytrzymałby pewnie dłużej. Konsystencja dobra, pędzelek również. Kupiłam w H&M w komplecie wraz z trzema innymi lakierami za 14,90zł. 

Ciekawostka dla osób, które używają baz NailTek, bądź zamierzają kupić:
Pisałam Wam kilka dni temu, że mam problem z paznokciami (odchodzi mi wierzchnia warstwa paznokcia). Sprawcą najprawdopodobniej jest baza NailTek Foundation II. Odstawiłam ją i powiem Wam, że paznokcie "nie sypią" mi się.

19 komentarzy:

  1. ja właśnie zamierzam kupić sobie taki miętowy kolorek :)

    obserwuję + zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hm ja używam nail teka i nic nie zaobserwowalam takiego.. co do kolorku jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor przepiękny. Dotąd słyszałam same pozytywne opinie o NailTeku i planowałam kupić tą bazę, teraz jeszcze to przemyślę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłabym go, gdyby był dostępny w wersji solo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor śliczny, ale ostatnio byłam w H&M i nie było takich lakierów w ogóle:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może załapałam się na ostatnie sztuki. bo z tego, co widziałam, to w moim H&M też ich nie ma, są inne kolory.

      Usuń
  6. Ja rok temu kupiłam jakiś "czteropak" odcienie rzeczywiście ładne, ale farbują płytkę paznokcia czego wybaczyć lakierom nie umiem:( Ale odcień sam w sobie bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, kiedyś miałam podobny, ale mi się stłukł ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. On jest śliczny, zainteresowałaś mnie natomiast zamiennikiem z Eveline, czyżby był perfumowany? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek bardziej mi się podoba od różu :) szkoda,że kiepska trwałość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger