11 marca

Golden Rose Sweet Color nr 50

 
   
Kupiłam go jako bazę pod top Circus Confetti firmy Essence (recenzja topu TUTAJ). Pełne krycie mamy po nałożeniu drugiej warstwy. Przetrwał na moich paznokciach 2 dni. Konsystencja dobra, pędzelek w porządku, choć dla osób o długich paznokciach może być za krótki. Pojemność 5,5ml - w sam raz, gdy chcemy wypróbować jakiś kolor, a nie jesteśmy pewni, czy będzie dobry. Cena to ok. 3zł - raz płaciłam 2,70zł, raz 3zł, a jeszcze innym razem 3,20zł.

A tu macie ten lakier w połączeniu z topem Essence:
 
 
   

22 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądają :) prowadzisz bardzo ciekawego bloga, miło się go czyta. :) Wydajesz mi się być interesującą osobą. Bloga oczywiście obserwuję, jeśli chcesz, możesz też zaobserwować mojego. ;]
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten glitterek i jest świetny :) a połączenie bardzo udane :)
    spróbuj sobie kiedyś połączyć go z ciemnym albo metalicznym fioletem, ja tak kiedyś próbowałam i efekt był powalający :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao! Thank you for visiting my blog! Very nice yours!! We could follow each other, I'm a new follower,ciao!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda z połączeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. PS Zostałaś otagowa http://littlebird92.blogspot.com/2012/03/tagi-chodza-parami.html :)

      Usuń
  6. ale fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w konkursie :) Zostałaś dodana do listy uczestników z liczbą głosów: 2 :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie idealne, bardzo fajny pomysł miałaś, żeby jako bazę nałożyć czarny lakier, powiedz mi tylko, jak się go nakłada? Nie gęstnieje? Nie robią się pęcherzyki?
    Ja szukam nadal swojego idealnego czarnego lakieru i mimo sprawdzenia już wielu, wielu z nich, wciąż nie znalazłam tego jedynego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się nakłada, nie schnie długo. Pęcherzyki się nie robią. Mam go od początku lutego, więc ciężko mi powiedzieć coś o gęstnięciu, ale mam kilka lakierów z tej samej serii i nie gęstnieją. Polecam, warty wypróbowania. :)

      Usuń
    2. Yumi, a sprawdzałaś My Secret czarny? Kryje jedną warstwą, schnie szybko i z trwałością też nie tak źle. Do tego cena - koło 6.50 w naturach. :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię ta serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo efekt jest boski :) super to wygląda po połączeniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czerń i świetny lakier z brokatem! Chętnie nabyłabym go :).

    Zapraszam do siebie ;)
    www.aga-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger